2011. május 12., csütörtök

Amazing

Tegnap a nap nagyrészében Tulippal, és Marcoval megírtuk a SzéFiMoKoRe házit. Nekem majd még egyszer meg kell írnom Edgarssal, nem tudom még pontosan, hogy ezt, hogyan is tervezem. Ezt követően este elmentem Alpillába pingpongozni egyet Carlosékkal. Ki is találtuk, hogy este visszamegyek hozzájuk, úgyhogy úszás után eltekertem megint Alpillába, és megnéztünk egy BBT-t, majd pedig az Eurovíziós dalverseny elődöntőjét. Nagyon élveztük, hogy mennyi gyenge előadó van, úgyhogy csütörtökön ismétlünk. Elég kélsőn értem haza, gyors fürdés, alvás.

Ugyanis ma volt az Amazing Oulu. 16 checkpoint, 6 óra, 4 fős csapatok bringával, minden csekpojtnál. Sajnos Eglé az utolsó pillanatban visszalépett, így csak 3-an voltunk, Spela, Joachim, meg én. Messze nem voltunk profik, de marha élvezetes kis napunkvolt. Végül 11 állomáson voltunk ott, s noha nem a legjobb pontokat kaptuk, csak elszórakoztunk. Hosszú évek után újra jártam színházban, és előadtunk egy kis performanszot (az egyetlen maxpontos feladatbeadásunk...), vívtam egy finn sráccal (ugye fél évig jártam párbajtőrre, aztán a suli miatt abbamaradt, de nagyon fura volt előbányászni a régi emlékeket, hogy miként csináljam. Ellenben több pontot is értem el, mint a többiek), volt céllövölde (de ilyen gagyi íjakkal, nem rendessel, ez azért így vicc volt), különböző játékok, festés,kultúra, miegymás. Nagyon jól éreztük magunkat, 4-től meg ebédelhettünk lazannyát. Az sem keserített el minket, hogy végül utolsó előttiek lettünk.

El akartam menni este úszni de 6 óra bringázás után annyira fáradt voltam, hogy végül nem bírtam elmászni az uszodáig. Helyette el akartam menni partyzni Dagmarral, Spelával, meg Isabellával... de ugye az ilyen csajos partyk kicsit veszélyesek ahol egyedül vagy srác (mondjuk próbálkozhattam volna a finn lányoknál), de hirtelen elég sokat kell beszélni a hazaiakkal, meg lemezkritikát írtam, végül csak 1-1.5 órát tudtam volna bulizni, azért meg 6-6.5 eurót perkálni nagyon sok, nm mentem. Holnap majd megyek úszni, meg eurovízió, meg ilyenek. Mondjuk valahová tökre el is mennék szórakozni, ki kell használni az utolsó estéket.

Az elmúlt napok képei:
https://picasaweb.google.com/mmarton88/2011MajusiKepek#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése