2011. május 3., kedd

Kiss me where it smells funny!

Ma tanultam, próbáltunk a zenekarral, este meg felléptünk. 5 számot játszottunk, a hatodikat nem toltuk el. Tegnap este írtam meg hozzá az énekdallamot, meg a dalszöveget, de egy nap alatt nem tudtam bemagolni. A dal arról szól, hogy megerőszakol egy legalább 1000 kilós, szakállas csaj. Nem mintha velem megtörtént volna valah is ez, és nem is hiányzik, de szerintem ez egy jó téma. Most amúgy is rákaptam a Bloodhound gangre, bejönnek az idétlen, és alapvetően disznó szövegek, meg a poén dalok. Sajnálom, én anno már az Amerikai Pitét is bírtam. Szóval este fellépés, ismerősök közül csak páran jöttek el, volt végtelen mennyiségű spanyol arc, s noha a színpadon jó volt, a közönség soraiban azért olyan hű de nagy hangulat nem alakult ki. Legalább muzsikáltunk egyet, tényleg egynek jó volt.



Holnaptól meg tanulás ögen keményen, mostantól a napok erről szólnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése