2011. március 19., szombat

Badass

A mai nap nem telt túl izgalmasan.

Későn keltem, bementem egyetemre, hogy megmutassam Janinak mit kockultam össze. Jani nem volt bent. Ezért érdemes volt korán kelni... Vagyis későn feküdni. Bementem a városba együtt ebédelni az alpillai fiúkkal, meg a 4-en élő lánytrióval, jó volt. Mit jó, zseniális. Rántott hús volt, sajtos rizzsel. Mit kívánhatsz még? Meg is beszéltük Michaellel, hogy ez nagyon finom, és egészséges étel, igen jót kajáltunk. 3-ra értem vissza, mostam, elkezdtem írni az Evergrey koncertbeszámolót, holnap befejezem. Majd elmentem síelni. Két és fél óra alatt elmentem Auronmajáig, meg vissza, holnap folyt köv. Talán nagytúra Eglével, talán egyedül, majd elválik. Este meg elmentünk Reckless Love koncertre Edgarssal. Vicces, hogy Edgars is jött, valahogy kitalálta, hogy jön.

Szürreális élmény volt. Miért? Mert egy discoban volt. Haver, én már rengeteg helyen voltam rengeteg féle rockkoncerten, de ilyenben még soha. Márminrt a klub honlapján úgy volt, hogy ha 10 és 11 közt érkezel, 4 euró a beugró. Kiderült, hogy ez ránk nem vonatkozik, 8 volt. Na mindegy, még így is megéri. Piaárak 5.50 eurótól kezdődtek, semmit nem ittam, semmi akció nem volt. Apolloban volt, ami egy nagy disco, egy hatalmas retro teremmel, egy hatalmas modern disco teremmel, egy karaoke termes kocsmával, meg egy lazább, nem karaoke termes kocsmával. Nem tudtuk mikor kezd a banda, éjfélig ültünk a kocsmában, és dumáltunk. Fura volt, hogy akárhányszor egyedül hagytam Edgarst, mert elmentem wc-re, vagy ilyesmi, mire visszaértem, valami csaj odaült és dumált vele. Éjfél körül fellépett a kocsmában egy rossz Motörhead kópiának beillő előzenekar 3 számmal. Utánuk átmentünk a retro discoba, ugyanis volt egy pici színpad a sarokban, ott volt a koncert. 00:45-től. Addig viszont üvöltött a Macarena, DJ Ötzie, a Barbie Girl, stb. Kemény hallod! Mármint érted, a közönségben itt vannak a sminkhegyben fürdő plázacicák, mellette egy Nicki Sixx hasonmás, mellette egy csoport Zsásztinbíberrajongó csaj, majd egy Motörheadbanger... érted, sok előzenekart láttam már, de, hogy az legyen az előzene, hogy egy dj tolja az Eifel 65-öt? Amúgy kurva jó buli lett volna ha nem kettesben vagyunk Edgárral, hanem hozunk magunkkal csajokat, meg haverokat akikkel lehet táncolni, meg szórakozni, meg ha legurítok pár italt. 00:30-kor beálltam a színpad elé, az 1. sor már tele volt 26-32 közötti kétségbeesett nőkkel. Komolyan, mindegyikük vagy részeg volt, vagy 10000 kilós, vagy szexésnyújorkonevelkedett agszűz. Mindegy, hát beálltam a 2. sorba, és rájöttem, hogy hogyan lehet Finnországban csajozni.

Megállsz egy buliban valahol egyedül... és kész. Hihetetlen, de igaz, az első sorból a 20-onsokéves hölgyek hirtelen felém fordultak, és elkezdtünk dumálni. Mondjuk nagyon részegek voltak, 15 percig magyaráztam, hogy Magyarországról jöttem, és, hogy nem, Ankara az nem Magyarországon van, az Törökország, én nem onnan jöttem, hanem Budapestről, az Magyarország. Nem, nem Törökország, magyar. Ország, igen. Na mindegy. Mindenesetre a két nagyon részeg, idősödő finn "csaj" közül az egyik egész jó volt, mármint persze, nyilván nem volt az, de amilyen elkeseredett vagyok, ha szóba került volna, hogy merre aludjak, megjelöltem volna a lakását... Mondjuk ilyen egy éjszakás kalandra felcsípni csajokat dologban igen nem vagyok jó, nem igen vágom mit kell mondani, gondolom kb. semmit. Csak azt pepitán kell megfogalmazni, mindenesetre nem segített,hogy én full józan voltam, miközben ő annyira be volt rúgva, hogy a buli felénél váratlanul eldőlt, és leesett a földre mellőlem. A buli végén el is keveredtem tőlük. Maga a koncert amúgy igen jó volt, glam rock, tele visító huszonéves aggszűzzel, akik bepisiltek mikor a frontember ledobta pólóját. Jól nyomták a srácok, ügyesek, mintha a 80-as években lettünk volna. Kb 2-kor ért véget a dolog, kocsival voltunk Edgárral. Erősen tűnődtem, hogy felhívjam az alpillai srácokat, hogy merre vannak, buliznak-e, beszállhatok-e. Hiba volt, hogy nem tettem, 3-4-ig jó lett volna még mulatni valamerre. De nem, hazakocsikáztam Edgárral. De kifele menet a ruhatárban összefutottam Petrivel az Ensiferumból. Vicces volt, tudtam, hogy ő az... de basszus nem mertem megszólítani. Csak nem örül, ha zavarják a rajongók. Meg csak 99%-ban voltam biztos, odafordultam: -Bocsi, te Petri vagy az Ensiferumból. -Nem. -De. -Nem. -De. -Nem,tényleg. -Őőőő. De? -Nem, én Alexi vagyok a Bodomból. :) Szóval Petri volt, megsúgta, hogy 45 percet fognak játszani a turnén, én meg jó turnét kívántam nekik, találkozzunk holnap. Azért de kemény, hogy csak így belebotlok. Amúgy aki nem tudná, holnap startol a Bodom/Ensiferum turné Ouluban, ezért volt itt.

Majd meglátjuk, hogy mi lesz holnap. Addig is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése