2011. március 5., szombat

I want to ride my...

...bicycle! :) Avagy vettem egy bringát. Miért is ne? Itt a tavasz, és míg egy havi buszbérlet 40 euró, ezt a bringád 45 euórért meg tudtam venni. Járt hozzá lámpa, lakat, pumpa... van itt minden.

Csak hát hmm. A többiek még drágábbért vettek bringát, 50-60 eurókért, illetve lehet venni az Alppis store nevű 2nd hand boltban 12 euróért is nagyon rosszat. Hát nem vagyok benne biztos, hogy nem lettem-e átvágva, és ez nem olyan, mondjuk megbízok a srácban aki eladta, jó fej volt, csak nem. De azért ez nem egy Scwinn Csepel. Egyrészt kontrás, amire azt mondod, hogy hmm. De a finneknél ez még divat. Másrészt nem váltós, ami már igencsak hmm, de még ezt is megindokolod, hogy itt nincsenek hegyek... De a harmadik a legfájóbb, olyan 8-as van a kerekekben, hogy ihajj. Nem lehet a bringával egyenesen menni, folyton korrigálhtasz. Jó, hát majd megszokom. Amúgy az előző tulaj kb. Godzilla lehetett, olyan magasan volt a nyereg, hogy a lábam nem bírtam átemelni. Nem hogy felülni rá. Szóval van egy bringám.- Remélem nem lopták még el. Ennek ellenére veszek egy 40 alkalmas buszbérletet, hébe-hóba szükség lehet majd rá. Remélhetőleg inkább csak hébe, mint hóba.

Tegnap elmentem síelni Eglével. Jó volt, két és fél óra síelés, nagyon élveztem, jó messze elmentünk, még a helyi szemétdombot is megtaláltuk. Ez a sífutás egy igen kellemes dolog, a táj gyönyörű, és olyan felfedezés jellege van az egésznek, roppant mód élvezem. Ma is elmegyek, igaz ma egyedül. Amúgy Egle egy litván lány, ő azért már elég profi a sífutásban, állítása szerint Litvánia nagyon hasonlít Finnországra. Elhiszem.

Ebédnél hosszú hetek után újra összefutottam Kaisával, kummi studentemmel. Új haja van, megdicsértem, noha szerintem sokkal rosszabb, mint a korábbi, de a lányok szeretik ha megdicsérik az új frizurát. Vele, Carlossal, Alexanderrel, és Michaellel beszélgettünk ebédeltünk együtt. A téma az egyes országokban a születéskor várható átlagos élettartam, meg az öngyilkosság volt. Vidám kis ebéd mi? Mondjuk az azért igen durva, hogy Spoban, Ausztriában jelentősen magasabb a várható élettartam, mint nálunk, hát hmm. Széll Kálmánnak ezt kellene megreformálni. :S Amúgy semmi érdekes, izgalmas nem történt. Este volt buli a koliban, de igen antiszoc vagyok. Nem tudom miért. Valahogy eddig tudtam tettetni a világi Marcit, aki minden partyban mókásan jópofizik, és most előtört a valódi én, aki inkább otthon ül egyedül a szobájában, és néz valami filmet. Vagy tanul. Tegnap meglestem az Anvil, és a Lemmy filmeket, egész jók. Bár a Lemmy először nem tetszett. Ma a Spinal Tap jön. Tegnap valami spanyol srác búcsúbulija volt, de hát én nem is ismerem a gyereket, eddig a létezéséről sem tudtam. Akkor most mihez kezdjek, menjek oda búcsúzkodni? Lenéztem, de kevés volt az ismerős, hagytam a francba. Ma is lesz valami, egy olasz srác szülinapja, de hát őt sem ismerem. Edgár mondjuk akar menni, majd lehet, hogy "odarakódom".

Alternatívaként ma Kalmah koncert van a városban. Sajnálok rá 10 eurót, akkor is ha híres death metal együttes, nem valószínű, hogy megyek. De majd még elválik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése