2011. március 14., hétfő

New sheriff in town...

Ma nagy hibát követtem el.

Későnkelés, és hát vasárnap lévén, irány a prizma. Találtam gordon bleut előre fagyasztottat, nem lehetett otthagyni. Hasábbal elkészítettem, plusz egy előre fagyasztott hamburgert is, ami egy nagy átverés volt. Ugyanis nem volt más, mint egy zsemle, benne egy szelet nyers hús. És ezt eladják, mint fagyasztott hamburger... Hát azért csókolom...

Szóval kissé késve főzés, nagy ebédelés, és későn vettem észre, hogy kerestek. Német Michaelék ma csináltak egy kis túrát a tengeren az egyik szigetre elsétáltak, és én nem mentem. :( Pedig tegnap mondtam, hogy megyek, és fel is hívtak, meg üzentek, de mire befejeztem az ebédet ők már Nallikariban voltak, ami nekem 40 perc bringával... szóval kihagytam. Pedig siethettem volna, csak reggel nem érdekeltek az smsek, nyűgös voltam, meg ilyesmi. Most meg bánom, hát olyan rövid ideig vagyok itt, minden lehetőséget meg kell használni, hogy itteni arcokkal legyek, haverkodjak, pláne hívtak, meg még az orosz lányok is mentek, nagy marha voltam. Na mindegy, majd remélem összefutok az alpillai srácokkal holnap, vagy azután ebédkor.

Ellenben mivel nem mentem, tudtam beszélni skypeon szüleimmel, és a pesti rokonsággal, ez azért jó volt, 2-3 hónapja nem hallottam felőlük semmit. Szegény pápai nagymama viszont kórházban van, és sajnos egyre gyengébb. Elszorul a szívem, ha rá gondolok, nagyon szurkolok, de hát... :S

Délután ma is síeltem egy nagyot 12 km-et, kissé későn indultam, és rám esteledett, de azért remek volt. Síelni csodás dolog, mozogsz, gyönyörű a vidék, jó a levegő, és a rádióban a zenék sem rosszak.

Tegnap hallottam egy annyira kajak, állat számot, hogy ihajj. Ma egész délelőtt azt kutattam, és megtaláltam, totál oda vagyok. Úgy gondolom, hogy a zenei ízlésem eléggé sokat változott amióta itt vagyok. Valahogy a melankólikusabb, gótikusabb rock/metal dalok is elkezdtek megmozgatni, akárcsak az esetleges modern felhangokkal kísért metalzenék. Mármint érted,itt csak jobban benne van a médiában a fémzene, vannak itt is trendek, új slágerek, úgy, hogy napi sok órát hallgat mindenki rockrádiót, egész máshogy nézel a rockzenére, mint odahaza.

Szóval tegnap a top30-as rocklistán hallottam ezt a dalt, noha betonozással indít, érkezik egy kis gótikus, énekesnős betét, rá az Evenesencet, What Have You Donet idéző férfiduett, majd full váratlanul az egész átvált Sonic Syndicates modern death metalba, hogy végül egy bombasztikus powerbomba refrénben teljesedjen ki, valami hihetetlen. Úgy hívják őket, hogy Amaranthe, hamarosan napvilágot lát a debütalbumuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése