2011. március 12., szombat

Amikor fáj az élet

Nem is kicsit.

Voltak ugye előjelek, meg figyelmeztetések, hogy a csoffadt, kis habtestemet nem lehet csak úgy uccuneki leterhelni, ahogy már két hete csinálom, a napi 2-3 órás testmozgásoknak pedig ma volt a betetőzése. Ugye írtam már, hogy itt a tavasz, na hát itt is volt, szétnézett, majd jól elhúzott. Már két napja folyamatosan esik a hó, közben meg +1 fok van, ami azt jelenti, hogy ez a nehéz, tapadós hó esik. Végre tudsz hógolyózni, hóembert építeni, na de síelni...? No nem baj gondoltam, csak kimentem délután, és egy laza két és fél órát síeltem... Na most annyi hó esett, hogy a pálya kb. szűz volt, mindössze egy sínyom volt amiben tudtam menni (és ez nem a tavi, hanem a nagy, a profi pálya volt), és az is csak azért, mert előttem valaki már síelt ott. Addig mentem, amíg a csákó előttem az erdő közepén hirtelen vissza nem fordult, mert onnantól már nem volt nyom. Szóval ebben a tapadós hóban nagyon nehezen csúszik a léc, nagyon sok energia, meg erőfeszítés kell, és baromi lassan mész. De azért nem volt rossz, 2.5 óra testmozgás.

No de ami utána jött. Már hetek óta vártam, ma végre rockkoncertre mentem. Az Evergrey játszott a Teatriában, ami durván a város túloldalán van, 10-15 kilométer. Tűnődtem, hogy busszal megyek, de sajnáltam a pénzt a buszra, meg annyiszor szívtam már utolsó busszal, hogy nem mertem... bicózzunk egyet!

Na ez volt az óriási hiba, a kolosszális tévedés, nem, nem lett volna szabad nyeregbe szállni. Ugyanis szakadt a hó, a bicikliút szűz volt, és hát a tapadós hóban bringázni igen kemény, nagyon nehezen gurul előre a canga.. de azért hajrá. Odafele egy laza 50 perc alatt meg is voltunk. De az egész buli alatt szakadt a hó, így visszafelé tényleg nem volt semmi nyom, amin jöhettem volna, másfél óra szenvedés után érkeztem meg, és most a hátam, a lábam, a karom, mindenem fáj. Na nem baj, holnap elmegyek síelni.

A koncert amúgy marha jó volt, majd írok beszámolót a hardrock.hu ra. De ezek a finnek ..."furák". Nincs motozás beengedéskor, sőt, a koncertjegyemet sem kérték el. Csak a személyimet! 18 év alatt nem mehetsz be, de a jegyemet csak azért csekkolták, mert olyan jó fej voltam, hogy odamentem külön a csekkolós nénihez a saját jószántamból, amúgy elsőre lazán kihagytam a procedúrát. Mondjuk volt mellettem egy részeg finn gyerek, az eléggé belerondított a koncertélménybe, egyrészt mert kitúrt a helyemről, másrészt mert folyamatosan pofázott a haverjaival a buli alatt. Minek megy valaki koncertre, ha végig dumál? Pláne miért az 1. sorba? Részeg pöcs. Egyszer amúgy ki is akart konkrétan lökni a helyemről, de nem engedtem, ezek után magyarázott valamit finnül, majd megölelgetett, meg a haverja is, akit a helyemre akart betuszkolni. Most mondd meg, ki érti az ilyent?

Maga a buli kajak volt, van mindenkivel közös fotóm, dedikált cdm, amit a bejáratnál kaptam, meg dedikált setlistem, remekül szórakoztam. Bizony, a jó kis rock/metal koncertek hiányoznak. Nah, holnap még intéznem kell a svédenrokkot, meg a hazautat. Ma am suli volt 4 óra kriptográfia gyakorlat. C programozás, én meg abból már annyira nem vagyok pönge, Edgárra hagytam a munka javát (nem is mert a C-jét haha) de azért kb. vágom hanyas a dzseki. Még hétfőn egy gyak, aztán no more kriptogyak. De hétvégén ezt jó lenne megírni, meg azt a vhdl-es marhaságot is, ami Janinak kell. Mármint a másik gyakvez Janinak. Ezen felül jó lenne síelni, szeretnék kicsit városnézni, meg németMichaelnek lesz szülinapi bulija. Nah, ezt, hogyan fogom belesűríteni a hétvégébe? Amúgy nagy kérdés, hogy mivel 10 nap múlva itt a szülinapom, én majd csináljak-e bulit? Csinálnék, csak hol? Itt baromira senki, sehogy nem fér el. Kedd este kocsmába menni meg... na ezt majd még kitalálom. Amúgy holnap lesz sífutás verseny, egy amcsi srác, Jonatán indul, 65 kilóméter, szeretné 4.5 óra alatt megtenni. Edgárt ez teljesen szíven ütötte, eddig ő volt a sportosgyerek, hát mostantól nem, ő 25 km után kipurcan. Én meg 10 után. :)



Amúgy a nap hőse egy másik német Michael, aki a Mercivel Barcelónában edzésrekordot ment. Hajrá Schumi, Te vagy a legjobb! Nyáron nagyon nagyon szeretnék vele találkozni. :S :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése