2011. március 3., csütörtök

Jajj de nagyon be vagyok én ááállítva...

Jájj.

Meg jájj megint. Tegnap elmentünk bulizni valami árenbí buliba. Jó volt... ha érted, hogy mondom. Mármint. Wáhh. Elnézést drága olvasóim, most egy kicsit zilált vagyok.

Más érdekes amúgy nem történt. Na jó de. Váratlanul reggel bejelentette kínaivitézfáti h. végére értünk az anyagnak, ennyi volt, sziasztok. Nincs többet előadás reggelente szerdán meg csütörtökön. Juhú! Na hát ezt alaposan meg is ünnepeltem tegnap este hehhe. Tegnap de elmentem síelni a tóra. A szivatóra. A tó igen szar síterep, nem igen van pálya. Mármint elzúgott mellettem egy motorosszán amelyik sípályát "rakott le" de hát csókolom fúj a szél, meg minden, nem lehet ott semmit se csinálni, 5 perc után tönkremegy a pálya. Wáhh.

Du óráim voltak, este elmentem úszni, majd ebbe az árenbí partiba. Antiszemita dolog, hogy míg a világ különböző nációinak képviselői 2-3-4 italtól pörögnek az asztalon, nekem 9 azaz kilenc adag sör/vodka kellett egy kis jókedvhez. Mondjuk töményen vodkát nem ittam kb. 20 éves korom óta, Nem örülök, hogy felelevenítettem e régi szokásomat.

Amúgy a legviccesebb az volt, amikor a buszon két csaj szájrapuszizott, majd mondták, hogy "többre srácok ne számítsatok, nem vagyunk már 15 évesek." :D Lol. 15 évesen én is a barátnőmet csókolgattam, de más így eszembe nem jutott, de hát ahogy mondták, valakin kellett gyakorolniuk. Nice.

Ma lesz finnvizsga. Tanultam... nem eleget. Még majd átnézem, 20%-tól 2-es, erre hajtok. :)

Külön köszönet Hászinak, akivel elkezdtem zsücsetelni este, jó fej volt, meg türelmes, megérdemeltem volna, hogy elhajtson a búsfrancba. Remélem ma ezen a SOTEs eseményen jól érzik majd magukat Andrissal. :)

2 megjegyzés:

  1. 20%? Annyira még én is tudok finnül :p:D

    VálaszTörlés
  2. írd le nekik "A Mondat"-ot, aminek a vége a "surim kulli", hadd tudják meg, milyen a magyar virtus:D

    VálaszTörlés