2011. március 29., kedd

Volt, nincs.

Ellopták a bringámat.

Ma semmi nem történt, tanultam. Kicsit kevesebbet, mint terveztem, de azért haladgattam, du egy órácskára kimentem síelni, este pedig elmentünk Dagmar szülinapját megünnepelni a Hevimestába. Nem volt rossz, sokan voltunk, pár sráccal beszélgettünk politikáról, ilyesmiről, érdekes volt. Illetve fellépett 3 srác, akik eljátszottak 3 számot, pár akkordos alter rock valamit, de mondtam, hogy ha a jövőben kell énekes, szóljanak. Ahhoz képest h. 3 hónapja ismerik egymást, egész ügyesek voltak.

Na és mikor akartam hazajönni, észrevettem, hogy... hogy nincs meg a bringám. Pedig lezártam, de ellopták. Nem tudom hogy hívják azokat a fém merevítőket amik a kerékben vannak, ahhoz lakatoltam oda a bringatárolót, valszínű eltörték a merevítőt, és úgy lopták el. Valami mást kellett volna lelakatolni. Vagy még inkább máshová leparkolni a bringát. Nem szeretem a belvárosban klub elé, túl nyilvánvaló. Ha meg eldugod akkor meg lehet annyira nem szembetűnő, de ha véletlen valaki rátalál, könnyebb észrevétlenül elvinni. Szóval nem tudom mit csináljak. Van még buszkártyám(épp nem volt nálam...)buszozhatok... de nem akarok. De lehet fogok. Most nem akarok havonta bringát venni. Így is vészesen fogy a pénzem, brutális repül ki a kezeim közül. Holnap elmegyek az Alppi storeba, ha látok valami bringát... bármilyen vacakot 20 eurónál olcsóbbért, elviszem. Azt hiszem. Pedig már kezdtem megkedvelni az enyémet.

Basszus!



UPDATE:

Ez most nem ide tartozik, de ránéztem a statisztikákra, egész hihetetlen, de tegnap 170 olvasása volt a blognak. A forgalmat javarészt a gúgl intézte, valahogy a régi közvéleménykutatást kidobta sok embernek, vagy én nem tudom, minden esetre ez a blog történetében rekord, köszönöm mindenkinek. Amúgy az elmúlt hónapban a napi átlag 20 és 50 olvasás/oldalbetöltés közt van. Ja, és köszönöm Hászinak a vicces keresési szót amivel a blogra talált... :D

7 megjegyzés:

  1. nekem a hispánoknál tartózkodásomat a telefonom, útlevelem, kabátom, szemüvegem bánja. De azért a finnektől többet vártam volna:D

    VálaszTörlés
  2. Ejjjj. Hát azért ez sem irigylésre méltó. :S

    VálaszTörlés
  3. Hát ez szörnyű :S Sajnálom, ezt nem vártam volna én sem.

    VálaszTörlés
  4. És amúgy tényleg nem azt szokás lekotni. Amúgy sajnálom, én is nem rég vettem bringát, azzal járok munkába. Mondjuk az ericssonnak olyan tárolója van, hogy én is alig tudok bejutni :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, nem voltam benne biztos. :)

    VálaszTörlés
  6. És amúgy tényleg nem azt szokás lekotni. Amúgy sajnálom, én is nem rég vettem bringát, azzal járok munkába. Mondjuk az ericssonnak olyan tárolója van, hogy én is alig tudok bejutni :-)

    VálaszTörlés