2011. január 23., vasárnap

Papírkutyák

Igazából csak egy. Én. Ma is volt icehole swimming, de ma sem mentem be a vízbe. Csak túristaszalámi jelleggel szétnéztem... Tudod, stíröljük a csajokat a bícsen... -15 fokban.

Szerettem volna betenni képet, de nem tudom eléggé lekicsinyíteni. Persze csak szőrös fickókat, meg fázós egyberészes úszódresszben parádézó lánykákat látnátok, sok mindenről nem maradtatok le. Bakter, megint megígértettem velem h. 2 hét múlva bemegyek, de nagyon nincs kedvem hozzá, hát ez elég hideg. Na majd meglátjuk.

Ezt leszámítva semmi érdekes nem történt... egész nap blogot írtam... ám ennek nincs fizikai manifesztálódása, hisz az eredetileg írt bejegyzésnek csak egy fura, torz ikertestvére került ki végül, de szerintem jobb ez így, a másik nem volt elég tömör, rövid, lényegre törő. Úgy volt, hogy holnap lesz egy kis vizsga Processzorokból, de ez elmarad, ennek jegyében nem sokat tanultam, inkább adminisztratív dolgokat intézek, intéztem. Meg persze néztem pár himymet. Akkora szívás, lesz international dinner party jövő pénteken. Annyira mennék! ráadásul magyarok keresnek magyar arcokat akikkel lehetne együtt főzőcskézni... és nem tudok menni, mert akkor megyünk Yllasba. :S :'( Mondjuk az sem lesz rossz remélem. Várom. Kirándulás, síelés, ilyesmi. :) Ma nem találtam tejfölt a boltban, úgyhogy a sajtostészta sztornó lett, gondoltam csinálok egy jó gulyáslevest. De megfelelő hús, és kolbászhiányában ez is skip, végül valami előrefagyasztott zöldséges húst ettem előre fagyasztott sültkrumplival... persze a zöldséget kivettem belőle, bakter mégis csak vasárnapi ebédről van szó, vagy miről.

Holnap találkozok a Kummi familymmel, most meg még kell egy kicsi finnt tanulnom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése