2011. január 23., vasárnap

Szabad szombat

A mai nap az aktív semmittevés jegyében telt. Fél1-kor ébredtem, és borzasztó jól esett egy nagyot aludni. Ezt leszámítva nagyjából az egész napot Kaisával, Heidivel, Edgarssal és Mortennel töltöttem. Elmentünk az itteni csodák palotájába. Kaisának volt ingyen belépője, mert modellkedett egy reklámkampányban nekik, és meghívott minket. Frankó volt. Mármint, tényleg az. Persze, én már nem esek hanyatt attól, hogy nem nyekkensz meg egy szöges ágyon, 3D-snek látod a polárszemüveges képet, másmilyen a testsúlyos a Földön, meg a Marson, de azért móka volt mindent végignézni. Volt egy vadászgép szimulátor, na azt nagyon sajnálom, hogy kimaradt. :S Volt síugrásszimulátor is, az borzasztó gyenge. Hiába nah, minden nem lehet tökéletes. De kipróbáltuk a curling szimulátort, no meg én életemben először azt a gitárhíró szerű játékot, amiben nem gitározni kell, hanem előrehátrabalrajobbra lépkedni/táncolni. Edgarssal táncoltunk egymás ellen Cher Believe c. számára... hát ha valami, akkor ez kimeríti a "buzis" szó fogalmát. De remek volt. Fel is töltöttem pár képet ide:

http://picasaweb.google.com/mmarton88/20110122OuluScienceCenter#

A móka után elmentünk enni egy pizzériába. A 6.5 euró továbbra is sok egy pizzáért, viszont a pizzák hatalmasak, sem előtte, sem utána nem ettem még semmit. Mondjuk közel sem annyira jók, mint odahaza. Kevésbé ízesek a kaják itt, és ez a pizzára is igaz. Mondjuk tegnap a pizzán rénszarvas is volt, az egész kemény. Utána átmentünk Kaisához, picit dumáltunk, illetve elkezdtük nézni a 28 héttel később című horrorfilmet, de hát nem egy nagy eresztés az első 20-30 perc... emberek rohannak egy feszítővassal, és folyik a vér. Nabumm. 9 körül jöttünk el, a dánok visszamentek a szállásukra kézimeccset nézni, mi meg Edgarssal a Club 16ba... de valami fura módon ma nem volt itt semmilyen buli. Szombat este, és semmilyen buli? Ugyan már, ez lehetetlen. Edgarssal, Oscarssal, Silkével, Kaisával, illetve egy most érkezett diákjával, egy francia sráccal elmentünk a Caioba, a közeli kocsmába biliárdozni.

Biliárd persze nem volt, csak snooker. Úgyhogy megtanultuk annak a szabályait, érdekes játék. Hosszabb, mint a biliárd, de élvezetes, noha nem játszottuk végig, elvoltunk. Viszont a sluszpoén... többször meséltem már a Caioról, nem egy rockklub. Most is 40-es finn apákanyák karaokiztak egész éjjel, borzalmas volt. Viszont a biliárd asztalok a klub másik részében vannak, ahol van egy kis hangszóró, amiből rendes zene szól... nem is akármilyen! Remek metal muzsika... egész éjjel ott dudorgott Ozzy, Dickinson, a Volbeat, a Maiden, a W.A.S.P., a Megadeth, a Metallica, Alice Cooper, na végre! Egy jó hely, ahol sörözhetsz (na jó, drága, az előtt kell, hogy odamész), biliárdozhatsz és remek muzsika szól közben. Ez már döfi. Másokkal ma nem is találkoztunk, nagy kajálás nem volt. Holnap újból lesz icehole swimming, nagyon sok megkeresést kaptam a helyi fiataloktól, hogy ezúttal nekem is be kell mennem a vízbe...de én nem akarok. Pláne, hogy az otthoni barátok, család Kalvach kolléga kivételével határozottan ellene vannak a dolognak, na majd meglátjuk. Azt hiszem kimarad. Nekem ez túl hideg, papírkutya vagyok. De fotókat majd csinálok. :) Ezt leszámítva holnap tanulás várható, hétfőn számonkérés. No meg találka a kummi familymmel. :)

Tettünk amúgy egy fura felfedezést Edgarssal. Kaisa elvileg kapcsolatban van, de erre azért nincsenek egyértelmű jelek. Mármint, soha nem látjuk, hogy telózna a sráccal, soha nem látjuk vele, nem is igen említi, ha fácsén nem lenne kiírva a dolog, eszünkbe nem jutna. Viszont tudjuk róla, hogy fél évet cserediákoskodott Kanadában, és nagyon szerette. Erős a gyanú, hogy a csaj távkapcsolatban él, méghozzá egy kanadai sráccal. Na, ha valami, akkor ez azért elég kemény! Persze ez nem biztos, de ma pl. észrevettük a laptopján h. a helyi időn túl a torontói is kint van az asztalon. Hiába kérdezgettük, nem tudtuk kihúzni belőle, hogy miért. Mondjuk Edgars well-played módon igyekszik tolni a szitut, úgy ölelgeti ezt a lányt folyamatosan, mint egy plüsmacit. Persze a "jajjnemtetszik, nemjófej" szöveget állandóan tolja nekem ha Kaisa nincs itt, de ha véletlenül megjelenik, rögtön hozzá kell dörgölnie a... Vajh Heidihez hogyhogy soha sem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése