2011. január 20., csütörtök

Let's Drink!

Most először hűtlen leszek a bloghoz, és nem fogom részletesen elmesélni a mai napot.

Ma este volt az ESN hot bitch party. Jó volt. Mármint...jó volt? Eléggé berúgtam. Azt ne mondd, hogy most meglepődtél... :) Szerettem volna a szlovák lánykával jobban összemelegedni, de nincs meg a szemében a szikra, ez így nem megy. Ráadásul Yllasba sem jön. Kár. Na majd még megpingelem fácseten, de hát azért csak sajnálatos dolog ez.

Írhatnék egy jó bejegyzést is erről a buliról, ami őszinte lenne, sőt még vicces is. De most nagyon fáradt vagyok, ne haragudjatok. Ha érkezik több, mint 7HSZ arra, hogy fejtsem ki a történteket, megcsinálom. Addig csak dióhéjban: egy discoban voltunk, drága volt a pia, és elég vacak. Alapvetően Katkával szerettem volna mélyíteni kapcsolatomat, de valahogy a lány nem igen vesz komolyan, abszolút nem látszott a szemében a tűz, mindössze pár poén jutott nekem a beengedéskor. Kaisa egész este emózott, Heidi el sem jött, Isabella meg olyan... más mint én, bár egy jót csak elbeszélgettem vele, ill megölelgettem. A többi csaj meg nem tetszik. Veszett fejsze nyele. Edgars próbálkozott az amcsi csajnál akit fel akar csípni, de az sem játszik, mert hittérítő, Oskars felöltözött buzinak, Romain szintén nem alkotott semmit, Morten meg kb. végig csak ült és dumált. A zenék mondjuk nem voltak rosszak, getta, BEP, BSB meg a többi. 2 terem, egy táncolos, meg egy teknós... alul meg karaoki. Azt messze elkerültük. Nah, az igazsághoz, hozzátartozik, hogy volt nekem egy véletlen részegségből elkövetett afférom, melyet Edgarssal csak "The Tokyo Accident"-nek hívunk, és ennél többet nem is akarok mondani róla, fiatal voltam, meggondolatlan, és részeg.

Előtte volt kajálás a városházán, találkoztam pár magyarral, ettem valami marha jó húst, és dumcsiztam picit a polgármesterrel. A városháza gyönyörű hely. Ezt leszámítva egész nap óráim voltak, amikor nem, akkor meg aludtam, vagy bankban voltam. Még mindig nincs kártyám. Kíváncsi vagyok mit hoz a holnap. Sok sulit, az fix.

10 megjegyzés:

  1. beszarás, mindig ilyen hajnali f4kor írod a blogot, aztán másnap meg suliba mész. Alszol Te egyáltalán? :)
    bocs, h eltűntem hirtelen zsücsetről, elment ez a mocsok net, és csak most jött vissza :@:S de azért így utólag el tudtam olvasni, amiket a végén írtál :D

    VálaszTörlés
  2. Lenne igény a "Tokyo accident" kifejtésére :p Remélem az alkohol megtette a hatását és egy japán csajnál próbálkoztál japánul :p

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen, a "The Tokyo accident" részletezését már várjuk :D
    És mi ez az emózás, h nem fog összejönni a szlovák csaj, kiskezitcsókolom?????

    VálaszTörlés
  4. Osztom a véleményt a 2 előttem szólóval!! :D

    VálaszTörlés
  5. a kétes szituációkban mindig gondolj arra, hogy mit tenne Gyulabá. És persze várjuk a részleteket

    VálaszTörlés
  6. Kifejtheted bővebben! Sőt, a Tokyo Accidentet nagyon részletesen is!:)

    VálaszTörlés
  7. 7. Tokyo accidentet akarunk!!! :D

    VálaszTörlés
  8. Nana, ez még csak 6. :) Az első hozzászóló nem nyilatkozott.

    VálaszTörlés
  9. Tudjuk, hogy el szeretnéd mondani, ez így már 7.;) Lilla is szeretné tudni mi ez, szóval így már 8...:)

    VálaszTörlés