2011. január 14., péntek

NOP

No Operation. Tudom, nem egyszerű, de azért megpróbáltam én is:


True story. Szóval én is megfáztam. (Jajj, hát csak nem a tegnapi bejegyzésben írt valamelyik fura esemény hatására...?) Nem is csináltam ma semmit, a szobámból ki nem mozdultam. Kicsi hőemelkedésem is volt, vettem be algopyrint, iszogatom a teámat, de ilyenkor a -14be a túró nem kívánkozik. Nem is csináltam igazából semmit, aludtam, HIMYMet néztem, meg lemezkritikát írtam. Mindjárt jön a vacsi. Persze party ma is lesz, itt, a másodikon, de tőlem ezúttal semmi nagyra nem szabad számítani, garantáltan nem iszok semmit, esetleg lenézek majd egy kicsi időre, csak a hangulat kedvéért. Heidiék is betegek mondjuk, nézik a kézilabdát, Edgars meg ma az egyetemen volt, van valami labormunkája, amit csinálni kell. Majd még átnézem kicsit a kiválasztott tárgyak leírásait, meg letöltöm a segédanyagokat. Ma meg akartam írni a Sztívlukáter interjút, ez holnapra marad.

Elkezdtem hallgatni az első hallásra lemezeket közben, ez a Last Automn's Dream valami egészvacak, már a tavalyi lemezük is űbergyenge volt, de ez még azon is túl tesz, könyörgöm, az N'Sync keményebb zenét játszik, mint ők. Ennél több okosságot viszont most tényleg nem tudok írni, na jó, talán annyit, hogy egy nagyon kevéskét beszéltem a buszmegállós szlovák lánnyal, jönni fog velünk Lappföldre. Éjjen! Azon tűnődtem közben, hogy nem lenne szabad itthonüléssel pazarolni a hétvégéket, jövő hétvégén el kéne menni csak úgy Rovaniemibe, vagy Kemibe, turistáskodni. Nyilván nem most, mert most beteg vagyok. De ez a két város közel van, és tele van látnivalóval. Biztos szervez majd utat oda az ESN is... de mi van, ha nem? He-he. :)

Szóval ennyit mára. No Operation.

2 megjegyzés: