2011. január 22., szombat

A síromra Linux-kernelt...




Ő egy Mummi. A finnek nemzeti jelképe, egy rajzfilm, egy mese,mely meghódította a világot, mely borzasztó népszerű, mely része a kultúrának. Bögrék, plüssfigurák sorakoznak mindenhol, van Mummi vidámpark, igazi iparág épült rá. Nekem mégis egy gondolatom van akárhányszor ránézek...: Olyan kolbászt töltenék belőle...

A mai nap nem úgy alakult, mint terveztem. Szerettem volna bemenni a városba bankot keresni, illetve kérni belépőt az itteni tudományos központba Kaisától... de egyik sem sikerült. Ugyanis ma egész nap a suliban voltam, és egy kurzus tesztjét töltöttem ki. Introduction To Use a Workstation a címe... és unixfelhasználás. 1 kreditért. Sun microsystems képeken kell text editorban bűvészkedni, és neten válaszolni vagy 60 kérdésre. Már csak 5 van hátra, de hát agyfaszt kaptam tőle. Nem nehéz, csak marhaság... a különböző szintaktikákra baromira oda kell figyelni. Hogy legyen vessző, hol ne, jajj, borzalom. Ráadásul mikor fogok én Unixban, vagy Linuxban parancssorral vacakolni? 4-ig bent voltam és töltöttem a tesztet, tegnap este meg erre készültem. Csak arra volt időm, hogy gyorsan elmenjek a mosodába, és mossak egyet.

Ez nem is volt rossz, leszámítva, hogy a szárító nyelvét valami faparaszt átállította finnre, így igen macerás volt a beindítás, programválasztás... és azt sem tudtam, hogy mennyi időm van hátra. Mondjuk a mosodában találkoztam pár spanyol/mexikói lánnyal... hát miközben hajladoztak a kis melegítőcskékben a mosógép felé csak nem tudott az ember nem rosszra gondolni. A nap nagy gondját mégis a ráfázol bank jelentette.

Mármint a magyar, a pápai. Kiderült, hogy azon felül, hogy nem készült el a bankkártyám mire kijöttem (pedig 100%-ra ígérte egy bolond fekete bankárnő), kiderült, hogy az összes euróm le van kötve, nem tudok hozzányúlni, és így pénzt utalni sem (ugyanannak a bankárnőnek kell köszönni, ha jól rémlik Szabina névre hallgatott, hát köszönöm, hogy miután részletesen elmondtuk, hogy mit akarunk, mind a bankkártyával, mind ezzel a lekötéssel megnehezítette az életünket... egyszerűen csak nem vicces, hogy a világ végén vagy, és nem tudsz a delládhoz hozzányúlni.) De most minden el van intézve, és kajak.Már csak a bankkártyámnak kell megjönnie postán, és akkor itteni bankot sem kell keresni. Persze ehhez még pár dolgot el kell intézni.

Ennyi. Ma nagy buli volt a Club 16-ban... baromira fel voltam dobva, ki akartam rúgni a hámból. Úgy volt, hogy Kaisáéknál pizzázással kezdünk, megnézzük a Pop Csajok stb-t, meg talán még egy filmet, alapozunk, majd átjövünk bulizni. Hajnali 1-re értünk át... és a party addigra már véget ért. Nem először fordult elő. Kicsit bánom is... fullra bulizhatnékom volt, és kihagytuk. Persze, nagyon jó volt ötösben ökörködni, jengázni, idétlen rajzfilmeket mutogatni egymásnak ( a Magyar Népmeséken teljesen kiakadtak, hogy milyen vad... és tényleg, a Kis Vakondhoz képest kemény, a Kis Gömböc) nagyokat nevetni, beszélgetni... nem az állunkberúgunkkiabálunk móka volt... kissé talán érettebb, de nagyon szórakoztató. Viszont 2 hét és mennek haza a dánok. Hiányozni fognak nagyon. Viszont lefixáltuk, hogy június első hetét Mortennél töltöm. Van PS3-a, megmutogatja a környéket, és a legtutibb: 50kmre lakik Lagolandtől! Apám! Lególand! Nem is tudtam, hogy a Lego dán játék, pedig de! És van egy űberfasza vidámpark, ami az egész legó. Nagyon kicsi voltam amikor hallottam róla utoljára, és nagyon vágytam oda. Fantasztikus lehet! Basszus, megbeszéltük, hogy elmegyünk! annyira szuper! Nem akarom a rockereket megbántani, de ehhez képest a Sweden Rock lófasz! Legoland! :D:D:D Meg akartam győzni Heidiéket, hogy holnap menjünk el Kemibe a jég kastélyba, de nem fogunk. Helyette az itteni természettudományi múzeumot választjuk. Már várom. De azt sajnálom h. a mai buli kimaradt. Bár, tudod... a dánokkal már nem lehetünk sokat együtt, lehet így jobb is. Sőt. Ráadásul a Pop, csajok stb. egy baromi jó film (kivéve a temetős rész, meg a vége) tele igazságokkal, imádom. A két legfontosabb dologról szól a világon: a csajokról, meg a zenéről. De most komolyan. Minden más... mellékes.

2 megjegyzés: