2011. január 15., szombat

-25

Még mindig betegen. Épp ezért sok minden nem történt. A tegnap leadott Strato lemezkritikámról kiderült, hogy egy stilisztikai borzalom (pedig oly büszke voltam rá...) én meg egész nap gyógyulgattam. Különböző tablettákat veszek be, iszom a teákat, méregetem a hőmérsékletem... kicsit náthás vagyok, de úgy néz ki megmaradok. :) Elkezdtem a Lutáker interjút végre, remélhetőleg holnapra kész lesz. Tegnap nem mentem ki bulizni a folyosóra (pedig végül nagy haccaccáré volt), ezt kicsit sajnálom, ha minden igaz volt kint egy orvostanhallgató hölgy akinek a vizsgálatait nem utasítottam volna vissza. Na de majd ma... Mert a szombat este, még betegen is szombat este. Mondjuk nagy dologra nem kell tőlem számítani, Kaisa, meg Morten átjönnek, utána meg lenézünk a közeli csehóba és ha véletlenül nagyon jól érezzük magunkat elmegyünk egy rockkocsmába, mert itt az annyira nem szép, ám lelkes rockerlányok a múltkori heavymetsa után már minden estét ott töltenének. Pedig szerintem David Guettát sem sokkal rosszabb hallgatni, mint Immolationt. Ezt leámítva semmi nem történt, néztem pár himymet, ja és főztem. Most először itt. Akartam enni egy jó túróscsuszát (mondjuk az Óbudán az igazi), de helyette sajtoscsuszalet... mert a túrót nem tudtam időre kiolvasztani. Hiába nah, beteg embernek finomat kell enni a megerősödéshez.

Mondjuk a vásárlás megint egy rémálom volt, minden ki volt írva angolul, hogy mi, csak a tejföl nem, meg kellett kérdeznem egy helybélitől... de nemsok hangom lévén kérdés helyett csak valamelyik Burzum nótát sikerült elhörögnöm. Ám miután rájött, hogy nem akarom feláldozni egy fekete misén, készségesen segített. :) A nap legtutibb felfedezése az volt, hogy megtudtam hol van Dánia!

Na jó, ez nem tűnik nagy számnak, nade! Van a Sweden Rocks nevű rockfesztivál... ami hát eléggé jó minden évben... Lesz Styx, Kansas, Stryper, Priest, Whitesnake, Overkill, Rhapsody, Saxon, Helloween, Mr. Big, Ozzy... el kéne rá menni. Mondjuk még a Journeyt nagyon lehívhatnák, de ebbe most ne menjünk bele. Szóval ez tök közel van Dániához, ami meg tökre pici, úgyhogy kitaláltam, hogy megkérem a dán cimborákat, hogy júnoius 1. hetévben, amikor már el kell hagynom Oulut hadd szálljak meg náluk, és így Sölvesborgba is eljutok, őket is meglátogatom, és még hazamentemben a cuccomat is le tudom adni nekik, hát mi ez, ha nem királyság. De könyörgöm, még a Journeyt hozzátok le. Vagy a Def Leppardot. Vagy a Poisont. Meg mondjuk a Stel Panthert. Vagy a Rock Sugart. Na jó, nem nyafogok. Mondjuk még valaki otthonról meg kéne győzni... Mondjuk Ákost, Malmőbe (ami szintén tök közel van) olcsón el lehet jutni repcsivel. Ha van egy kis szerecséje, 15-ből megfordul.

Ma befagyott a pokol. A címben szereplő szám a kinti hőmérsékletet mondja meg fokban. A jó hír, hogy hétfőtől viszont itt a nyár, már csak -2 fok lesz! Ma csak nagyon picit voltam kint, akkor mondjuk annyira nem volt vészes a hideg. Mondjuk ma ilyen erdőben/városban sétálgatás tuti nem lesz. Hiányzik Wacken. Minden télen hiányzik, olyan jó ilyenkor régi évek koncertfelvételeit megnézni. Én is ott szereplük rajtuk, és annyira awesome bulik voltak. Mondjuk amennyi erőfeszítést teszek azért, hogy a legkajakabb rockkoncertek részese lehessek, lehet, hogy lassan már abba kéne beleinvesztálnom, hogy felcsípjek valami nőt. Jó, hát nah, kinek mihez van tehetsége. Hogy őszinte legyek, egy barátnő sem sokkal drágább ám, mint ezek... :) Na jó befejezem, a női olvasók (már ha vannak) gondolom már így is eléggé morcosak. Jöjjön is ma egy női banda, hátha kicsit jobb kedvük lesz: :)

10 megjegyzés:

  1. Vannak női olvasók! :) Ami nincs: az a tejföl, Finnországban! :) Valami hülye nyúlós savanyú izé van helyette, inkább kefir, vagy aludttej, nem is tudom. Párszor én is befürödtem vele meg a sajtos tésztáimmal. Ja, és jobbulást!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hmm. Akkor ezért volt fura az íze. Azt hittem azért, mert kifelejtettem belőle a sót...

    VálaszTörlés
  3. beleolvastam a kritikába én is, annyira nem volt rossz, Gari néha túloz :-)

    VálaszTörlés
  4. Óbudára kell menni túróscsuszáért :D:D Végülis oda már a János-hegy sincs olyan messze..:P
    Jók az írások:)
    Meg jobbulást, Marci!

    VálaszTörlés
  5. Hát én hirtelen azt hittem, hogy a Strato lemez egy stilisztikai borzalom... :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Edina. :) Gari nem épp ezeket a szavakat használta (hogy stilisztikai borzalom), de felhívta a figyelmemet a kritika hibáira, a jövőben majd ezek alapján dolgozom. :) Amúgy meg Gari mindig túloz, de ő a főnök, szíve joga... :D

    VálaszTörlés
  7. Van még egy női olvasód, aki teljesen Finnország-kerge, és mikor megemlítettem neki, hogy egy cimbi éppen ott erasmusol, teljesen meg(ö/ő)rült. De nem mer hozzászólni, mert fél, hogy azt hiszed, téged stalk-ol... Mondjuk tényleg kicsit mániákus a csaj :P
    Ha netán írna, én szóltam... ;)

    VálaszTörlés
  8. Jajj, szóljon csak hozzá bátran, nem veszem rossz néven, még akkor sem, ha nem ért egyet a leírtakkal. :) De sok szeretettel köszöntjük az olvasók között. :)

    VálaszTörlés
  9. köszi balu a bemutatást :P szóval én lennék a finnország-kerge csaj...5 hónap finnoi erasmus után annyira jó mástól is olvasni olyanokról, amiket én tapasztaltam kint. de megpróbálom majd visszafogni magam a kommentekben és nem lelőni minden poént előre :)

    VálaszTörlés
  10. Üdv a blogon! :) Nyugodtan írj, kommentelj, véleményezz, és ha van valami fontos/komoly dolog, amit érdemes tudni, ne fog vissza magad. ;) Minden HSZnek örülök. :)

    VálaszTörlés