2011. január 26., szerda

In my kingdom cold

Ma sem volt meleg. Este -24 fokot mutatott a hőmérő. Nice. Nah, baromi álmos vagyok, mindjárt bezuhanok az ágyba. Semmi érdekes nem történt. Befejeztem napközben a workstationös netesvizsgát, van egy kreditem. De kell még dobnom egy mélt, hogy csókolom, jegyet is kérek. Majd holnap... Ezen felül kell matrikát ragasztgatnom a postalábámra, hogy megkapjam a csomagot, amit apuék küldenek, van benne póló, meg ilyesmi. Kajak. Na jó, az nincs benne. Du elmentünk a helyi szépművészeti múzeumba. Hát apám, eléggé gázos volt, ehhez képest a Pápai tárlat a Nemzeti galéria. Kicsi, kevés kép, és az is egy bronzműves nőtől, meg valami modern festőtől, aki... hát kicsit túl modern volt. Színek, plecsnik itt-ott, a képek ráadásul 3D-sek voltak. A legkeményebb az volt, amikor a földön volt valami barna paca, kilógott egy ásó, és ott volt egy kitömött kutya. Heidinek mondjuk nagyon tetszettek a képek, én csak néztem, mint moziban a Jenő... persze a végén az ajándékboltban több időt eltöltöttünk nézegetéssel, mint a mlyúziumban. Ezt követően a nagyhidegben lesétáltunk a piacra, a helyi vécsébe. Nagyon pici, sokféle halat lehet venni, de képeslapot is... majd fogok. Vannak Muumis pólók, meg minden szirszar, kellemes hely. Nem olyan zsúfolt, mint Pesten a hasonló piacok. Még majd visszatérek.

Ezek után egy kis vásárlás következett, hazamenés, tanulás, majd 7-re átmentem tortillázni. Készítettünk magunknak, fincsi volt. Parasztgirosz. Úgy volt, hogy 10-re átmegyünk valami buliba, de persze ma sem tettük, nem is bánom. Nincs rá pénzem! 4eurós beugró, hát hagyjatok... inkább kézilabdát néztünk, söröztünk, dumáltunk, és az uccsó busszal hazajöttem. Holnap úgyis lesz buli, mert holnap lesz City Rally, ami nagy móka. Utána meg afterparty. Szóval a holnap funnak ígérkezik, ezért most irány a tollasbál!

4 megjegyzés:

  1. Muikku!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))
    az nagyon finom az az apró hal, mképp kóstold meg!!!

    VálaszTörlés
  2. Kollega, gratula az első kredithez! :P

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :) Kenemvágom a linuxot. :D Az apró hal meg jáááj... nekem kicsit túl hal... :|

    VálaszTörlés
  4. Kredithez gratula, halat meg nem szeretem, szal nem is biztatlak :)

    VálaszTörlés