2011. március 4., péntek

Mother winter leaves our land...

Itt a tavasz. Visszafordíthatatlanul, menthetetlenül, könyörtelenül. Megérkezett.

Napok óta nem fordult mínuszba a hőmérő higanyszála, a h pedig lassan, de biztosan olvad. A nappalok hosszabbak, így a féltáv környékén úgy tűnik, hogy Oulu megmutatja egy egészen másik arcát annak, amit megismertünk. Tegnap csináltam egy hibát, mivel óraütközésem volt, nem tudom pontosan mikor kezdődik a Mobiltelkom gyakorlat, és lemaradtam róla. Basszus. Jövő héten amúgy síszünet van. Ez ilyen nemhivatalos dolog, de mivel a profok szeretnek síelni, csak pár óra lesz megtartva. Tegnap megírtuk a franciavizsgát. Nem volt nehéz. Vagy inkább úgy mondom, nem volt gonosz. Szeretnék ötöst, de az kissé álom jellegű, de talán a négyeske összejöhet. Mondjuk tök más volt, mint odahaza a vizsgák. Több tárgyól vizsgáztak egyszerre az emberek, oda ültél ahová akartál, és nem volt hivatalos startjel, egészkor egyszerre csak lementek az emberek elvenni a feladatlapokat. Hát OroszLaci sírógörcsöt kapna egy ilyen vizsga hallatán.

Mondjuk a bónusz funkyfaktort az jelenti, hogy valami nemtudom milyen vizsgával írtuk parallel, ahol egy nagy csoport 40 éves nő adott számot tudásáról. Lol. Este megírtam az ehavi Első Hallásrát, egész erős lett, ma meg nekikezdek a kriptográfia házinak, plusz pár adminisztratív jellegű dolgot is jó lenne elintézni. Tegnap este amúgy Laurának búcsúbulit csaptunk,ami azt jelenti h. 9-fél10-re lementem a 4-re, beszélgetés, sörözés után pedig átment egy kis csapat a hevimestába. Én is de megbántam. Marha álmos voltam, el is jöttem egy korai busszal, nem bírtam fent maradni. Dióhéjban ennyi. Egy csendes hétvégének ígérkezik a mostani. Lesz Kalmah koncert a városban. Lehet el kéne menni. De egyedül nem akarok. Na majd még meglátjuk. Amúgy meghallgattam az új Bodomot, elég gyenge, halványa a régi albumoknak. Viszont az új Serenity, illetve Turisas igen combos lett.

2 megjegyzés: