2011. február 9., szerda

Louhen yhdeksas poika



Avagy igen, ma végre megírtam az új Korpiklaani lemezről a kritikát. Ki is megy hamarosan a HRM-re.

Na mi történt ma? Suli! Az bizony. Bementem 10-re írni a procis házit és este 8-ig bent is maradtam, és írtam. Úgy tűnik, hogy a FIR szűrőm már működik. Közben beesett Edgár is, nem a Monyók vitte el. Együtt szívtunk ezzel a vacakkal. Volt egy órám Kriptográfiából, lövésem nincs mi ez, az első 2 óráról hiányoztam, és a következőről is fogok ütközés miatt. Ezen felül mostam. Semmi más nem történt, hiába na, a kockaság mindenhol kockaság. Viszont annyira elegem volt este 8-kor, mikor kijöttem a suliból, hogy elmentem Edgárral biliárdozni egyet. Megvert. De azért jó volt. Mondjuk mást nem tudtunk megfűzni, hogy jöjjön velünk. Első pár percben francia sanzonok szóltak, majd egy bodom lemez. Jó hely ez. Edgár hozott egy csomó dolgot Lettországból, többek közt helyi fekete kenyeret, megkínált, borzalmas. Lefekvés előtt lemezkritikát írtam, meglestem pár HIMYMet. Holnap elmegyünk sílécet nézni, de addig nem akarok venni amíg nem tuti, hogy a Kummi családom nem tud szerezni kölcsön. Majd meglátjuk. Viszont kaptam egy mailt, hogy jött még egy a limitált Strato lemezből, holnap elmegyek érte. Remélem tudok kártyával fizetni, az egyetemen nem tudok. Gyanús. Utána kell járni mi lehet a baj. Eddig csak a buszon tudtam használni. Rájöttem, hogy nagyon béna vagyok chatelésben. Mármint, ez nem nekem való. Tegnap este is, meg ma este is rám írt fácseten egy-egy igen dögös csaj, és nem bírtam velük beszélgetni. Élőben könnyebben megy. Neten, chaten... olyan béna az egész. Pont a társalgás lényege a mozdulatok, gesztusok, mimika veszik el. Nem véletlenül nem vagyok MSN-en.

Dimitrissel lehet elmegyünk Helsinkibe Rush koncertre. Találtunk jegyet neten. Dimitris fél. Vagyis nem tudja, hogy el tud-e jönni, és, hogy megér-e neki ennyi pénzt. Nem lenne olcsó. De basszus, 3.5 óra Rush... hát csak el kéne menni rá! Na még kitaláljuk. Gyanúsan nyugis ez a hét, csak pénteken, szombaton lesz buli. Holnap páran elmennek meccset nézni. Lehet én is köztük leszek? finnt kéne tanulni, meg ezt a mobilkommunikációs cuccot, mert naná, hogy még mindig nem néztem bele. Na majd holnap. 8-tól kínaivitézfáti... Éjjen.

Az új Dalriada. Mert hazai, nép, meg mert jó. Na nem az egész lemez, csak ez a szám:



"Ötödéves öreg csókák mennek fel a Várba. Irinyitől a Hiltonig Buda le van zárva..."

1 megjegyzés:

  1. nana, kolléga, túl sok a kifogás, h miért nem megy a duma a sexy bitch-ekkel :P
    am meg fácselinket kérünk róluk :D:D

    VálaszTörlés