2011. február 3., csütörtök

Teutonic terror

A mai nap az esti Accept koncert jegyében telt.

Persze keserű apropót adott a dolognak, hogy a buli Pesten rendezték meg, én meg Ouluban vagyok, így nem tudtam rajta részt venni. Egész nap a Princess Of The Dawn, a Metal Heart, meg a Balls To The Wall sorai jártak fejemben, kényszeredettem rajzolgattam a csapat logóját füzetembe, remélem, hogy jó rossz volt, és minden ismerősöm megbánta aki elment... :)

A nap kínaivitézfáti 8-as órájával kezdődött,Petri net, protokollok, nice... A holnap reggel is ennek a jegyében telik majd. Edgár be sem jött, inkább aludt. Lehet, hogy nem tette rosszul. Holnap reggel 8-kor is Jungcáó Szánnal kezdjük a napot.Viszont mikor 10-kor visszatértem... kiderült, hogy tegnap volt egy óra, amire nem mentem be. Modern eszközök a telekommunikációban a címe, 7 kredit. Úgy volt, hogy csak az 5. hatodában indul az évnek, és, h. jan közepétől lesz fent infó róla a neten. Ehhez képest jan közepén még semmi nem volt, tegnap meg hirtelen elkezdődött. Az időpont mondjuk kicsit rossz, holnap is lesz, de nem tudok bemenni, majd kedden megint. Majd beszélek az előadóval, nagyon remélem h. semmiről nem maradtam le. Az indiaiak azt mondták h. jófej a csákó.

Ma is volt SzéFiMokore, hát én nem tudom... Ez a legfurább térgy, amit eddig valaha hallottam. 1 óra után befejezte a csákó, és azt mondta h. most nem értünk semmit, olvassunk el mindent a könyvben, jöv 7-en be se menjünk órára, csak olvassuk a könyvet, hogy megértsük majd a következő anyagot. Most valahol értem én a logikáját, de bakter... legalább picit magyarázhatna, vagy én nem tudom... ennyire nem szeret tanítani? Jó, ő tanár, úgyhogy neki van igaza. Persze számonkérés még nagyonsoká lesz, de remélem azért megerőszakolom magam és a 2 hétben belelesek a könyvbe.

Óra után elment ebédelni, ma volt International studies affair. Erasmusdiákok kül országokból csináltak standokat, és magyaráztak az érdeklődőknek a külfi tanulásról. Gyorsan belepillantottam, majd ebédeltem. Azt mondják odahaza, hogy a finneknek 25 szavuk van a hóra. Ebben nem vagyok biztos, de az kajak, hogy a rakottkrumplira van legalább annyi. Ma is rakottkrumpli volt az ebéd, ráadásul úgy, hogy két féle rakottkrumpli közül választhattál. Egyikben kicsit kisebbre volt törve a krumpli. Szenzációs mi Silkével, meg egy másik német sráccal kajáltam, de igen fura volt. Silke É-Németoból jött, a srác meg délről... és Silke állítása szerint nem igen komálják egymást, azt mondják h. túl sok a különbség köztük, meg abban amiket megtapasztalnak, megélnek, tök más a két hely. Amiket a srác mondott arról h. nehéz a suli meg szar a felsőoktatás Németoban, miután lelécelt mondta silke h. nemigaz, csak kamuzik... na mindegy, fura. Oké, Németo nagy ország, de ennyire ne lennének egy hullámhosszon északon, meg délen? És ha már ellentétek, felnéztem megint ebbe a Study kiállításba, és véletlenül egy picit a kelleténél többet nézelődtem az olasz standnál. Leszólított egy olasz csaj, hogy érdeklődök, hogy voltam-e Olaszoban... és elkezdett beszélni. És csak beszélt, csak beszélt, csak beszélt. Nem is tudtam mit mondani, már röhögtem kínomban, de csak beszélt, mesélt, magyarázott... már bontották a pavilonokat, de még mondta. Igen lelkes volt. Velencéből jött amúgy, és ő is azt magyarázta h. mennyire más dél, meg é-Olaszo, a pénz, a suli, a politika, minden. Nagyon aranyos volt, meg kedves, denem találkoztam még csajjal aki ennyit tudott volna magyarázni. Pedig azért jópár hasonló lánykába belefutottam már.

Ezt követően finn házit írtam,majd irány finn óra. Útközben összefutottam Spelával, majd beültem Dagmar mellé, aki nagyon kenivágja a finnt, csak a kreditért csücsül az órán, nem is figyel oda mi folyik. Legalább tud segíteni. :) Mondjuk nem volt túl élvezetes az óra, a tanár elég gyenge, nem tanít élvezetesen, töri az angolt, és noha ez egyáltalán nem fontos, de szegény sajnos 0.8 CS [ Csákány ] csúnyasággal van megáldva. Nagy menőn felvettem a Masters Of Rockos pólómat, hallottam is a hétam mögül, hogy "húúú, nááájtvisss..." Egy már említett, szemrevaló perui lányka szájából hangzott el, mondjuk nem igen tudtam vele dumálni, fura, az európaiak, meg a nem európaiak eléggé szeparáltak két nagy csoportba.

Óra után elmentünk valami ESN házmelengető buliba, ahol lehetett beszélgetni, meg csipszet enni, majd Heidiékkel átmentünk Spílához (egész eddig azt hittem, h. szlovák de kiderült h. szlovén. Egy másik csajról hittem h, szlovén, aki nagyon hasonlít rá... le is ültem vele dumálni Szlovéniáról, ám most kiderült h.véletlenül Spilával dumáltam... na ezt most tuti nem értettétek...), Degmárhoz, és Isabellához, tortát sütni (mondjuk én nem sütöttem...de a végeredmény fincsi volt), mert Oscarsnak szülinapja van, és csináltak neki meglepi tortát. Miután elkészült, átadtuk, volt gyertya, meg minden, Edgártól kapott egy popsitepsit, meg egy sört, és átmentünk a Never Grew Old nevű reggie kocsmába, amit Oscars nagyon szeret. Az úton hócsatáztunk, hógolyóztunk, meg egymás lábára lépkedtünk. Mondjuk szvsz az NGO egy igen uncsi hely... minden szám ugyanaz, de hát nah. Volt diák akciójuk, így egy sör már "csak" 4.5 euróba került... sikerült 3-4 órán át szopogatnom fél liter barnasört. Bocsánat, ennyire van pénzem. Vagy még ennyire sincs. Ennek ellenére hangulatos volt, voltunk vagy 15-en, és jókat dumáltunk, elvoltunk. Éjfél előtt jöttünk haza a busszal, a csapat egy része még elment a Caioba, én meg mindjárt lefekszem.

Holnap megint 8-tól kínaivitézfáti... :s Kiderült h. nem is lesz holnap hokimeccs, de átmegyek Mortenékhez pingpongozni valamikor du. Oscasrs házában, a 18-asban van amúgy egy igen csini csaj a 109-esben.

1 megjegyzés:

  1. vettem Accept polót koncerten, hogy megfelelően '80-as évekbeli legyek szombaton:-)

    VálaszTörlés