2011. február 8., kedd

Edgárst elvitte a Hétszűnyű Kapanyányi Monyók

True story.



Mármint csüt du hazament Rigába, mert valami hyperfontos szavazáson kellett részt vennie, meg bálozni, meg ilyesmit csinálni. Mivel nagyon fontos számára itt a suli, borzasztóan sajnálta, hogy ki kell hagynia pár órát a hazaút miatt, de megmondta, hogy ma délutánra már visszaér, méghozzá kocsival, ugyanis elvezet idáig Rigából, hoz mikrót is (kajak!). Na, hajnali 2 van, de emberünk még nincs itt. Dobtam neki egy mélt, h. forwardolja a FIR szűrős házimegoldását, nem reagált. Nem tudom hol lehet, csak arra tudok gondolni, hogy nem adott kását a Monyóknak, és most utána kellett erednie az alvilágba.

Tegnap nem történt semmi. Na jó, de. Sütöttem kolbászt. Tudod, ahogy kell, olajban, meg minden, ettem hozzá kenyeret, meg hagymát, sajtot... => egy falat Magyarország. :) De bementem az egyetemre, 10-ig kockultam (tökéletes vaseste), sok okosra nem jöttem rá, szenvedek a procis házikkal. A 3 közül egy elég szarul áll, a másik kettő förtelmesen, és ebben benne van már legalább 10-12 munkaórám. Ma is azt csináltam. Ilyen az élet. Este meg egy kis HIMYM+BBT kombó vidított fel... pedig lehetett volna más is. :S Mármint ma kiderült, hogy tegnap egy kis csoport elnézett valami helyi ír kocsmába, sajna lemaradtam róla, pedig mentem volna. BTW a BBT még mindig űberkirály, hát mekkora volt ez a közös, kirándulós rész!!! :D

Ma ennél csak még kevesebb történt, 10től procitervezés, 12től wireless III gyakorlat, hát mit mondjak. Kivetített a néni pár képletet, 1 óra alatt ledarált mindent, a maradékot olvassuk el a könyvben. Csókolom, a tanítás itt nem divat? Amúgy a kockafejű arabok kentékvágták így is, nekem ezt még csúnyán tanulmányozni ként. Survival finnishen ma kissé szerencsétlen helyre ültem, nem igen tudtam szocializálódni, kár. Viszont du... elmentem a Kummi familymhez. És remek volt! Fél 6-tól 11-ig velük voltam, elmentünk síelni, ami azért nem volt triviális, mert hatalmas hóban síeltünk egy befagyott patakon... nem volt egyszerű, de élveztem. Nagyon kedvesek voltak, a gyerekek meg aranyosak. Kár h. nem tudok velük beszélni. :S Mondjuk tény, kitaposott, bejáratott úton jobb síelni, mint a combig érő hóban, de így is móka volt. Megpróbálnak szerválni valami sílécet, akkor majd járhatok itt is amikor csak kedvem van. Isabella szerzett is egy pár lécet olcsón, állítólag hétvégén egy kisebb csopi tervez egy túrát, remélem tudok majd velük tartani.

Ezen felül mutogattam képek Moról, meg meséltem, minden érdekelte őket. Ettem finn palacsintát, valami furi muffint, meg házi sütésű kenyeret, minden nagyon finom volt. Nagyon kedves család. Érdekesség h. előttem is egy magyar diákjuk volt Márti Kolozsvárról, akivel találkoztam az első ESN hétvégén. Am fura, hét eleje van, és még semmi ESN-es buli nincs bejelentve a hétre... mi van, csak nem elkezdődött a tanulás? Visszatérve, Tomi mutatott még pár általa tervezett házat, aranyosak voltak, jól eldumáltunk. Jöv hétvégén irány Kemi. Utána meg Lappföld az ESN lappföld túrán. Mondjuk lövésem nincs ismik közül ki megy, remélem nem csak én. :)

Hazajöttem, BBT, HIMYM, alvás. Holnap lesz egy új órám, meg tovább kell szívnom a procikkal. Illetve van még egy fura tervem is...

Vasárnap elhunyt Gary Moore. Kétszer voltam koncertjén, egyszer találkoztam vele. Az ő emlékére (jobb, mint a Nightwish féle):



BTW: Ha valaki tudja a fésűm hol van, árulja már el, sehol nem találom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése