2011. február 14., hétfő

Soul of a vagabond.

Nem túl hosszú bejegyzés, egy nem túl eseménydús napról.
Igazából ma semmi nem történt. 1-től úgy volt, hogy lesz valami nagy cserediákos BBQzás. Igen tűnődtem, hogy lenézzek-e, azok szervezték, akik tegnap a karnevál bulit. Spanyolok, mexikóiak, olaszok, partyarcok, akik már régóta itt vannak, és én rohadtul nem ismerem őket. Nem volt sok kedvem, ezek a meditterán mácsógyerekek nem igen szimpatikusak nekem, amolyan titkos szövetség szerűségük van, minden csajt igyekeznek megfarkalni, minden csaj döglik értük, ők meg páran srácok elvannak a maguk secret societyjében, amibe nem igen tudsz bekerülni, ha nem vagy kellőképpen trendialter nyugatiarc, vagy napbarnította izomgyerek. De hát ne legyek mán antiszoc, lenéztem fél 2-kor a tűzrakó helyhez. Egy lélek nem volt a környéken, irány a Tockmann, vettem magamnak egy kis kaját, hazafele jöttömben belebotlottam egy villanymérnök olasz srácba, mondta h. a sütés fél óra múlva kezdődik, mindenki alszik még, nézzek majd le. Nem tettem. Már elsőre is nehezen mentem le, másikra meg pláne. Idefent sütöttem magamnak kolbászt, krumplit, hagymával, hazai pirospaprikával elfogyasztottam. Nem volt túl egészséges, de nagyon finom volt.

Kaja után HIMYM, meg tanulás. Holnaptól a hétfők halálosak lesznek, márc végéig reggel 8tól du 4ig óra, ebből 2-ig nonstop gyakorlat. Kicsit készültem, bár nem igen alaposan, inkább csak olvasgattam, tűnődgettem, készülgettem. Mivel tegnap a koncert előtt HIM-et tettekbe, ma egész nap a Wings Of a Butterfly, meg a Wicked Game járt a fejemben... annyira nem is rosszak. Na most a 14 éves Molnármarci jól felpofozna, gyűlöltem a himet. 7-re elmentünk pizzázni Kaisákhoz közel egy pizzériába, 15-en. Ott volt Kaisa, a lengyel lányok, két német lány, meg az Alpillai időseb srácok két csajjal. Nem volt rossz, sokat nevettünk bár a pizzafeltét összeállítása eléggé cselendzsing volt, ráadásul edgár megint bebizonyította, hogy egy paraszt pöcs. Nem vagyok a sértődékeny típus, de azért már túl sokat enged meg magának, a stílus, meg a hangnem igencsak nem szimpatikus amiben elkussoltat ha olyanja van mások előtt, ha úgy tartja kedve. Szóval nem igen szimpatizálok a csávóval, érdekbarát. Mindegy, nem nyafogok, max egyszer behúzok egyet neki ha elfogy a türelmem, tudom ez nem túl okos ötlet, mert 4-szer erősebb, mint én, de nyafogni nem fogok.

A pizza finom volt, csak kicsit kevés, utána kis beszélgetés, fél10-re hazaérés. Tanulás. Holnapra nincs kész a házi, de legalább átnéztem mit kellett volna csinálni, majd talán megbeszélgetjük a problémás dolgokat. Páran ma elmentek Nallikariba, az egy tök szép sziget, picit irigykedek, én is szívesen elmentem volna, csak hát senki nem hívott (mondjuk csak páran mentek). Na majd legközelebb vagy egyedül, vagy másokkal. Azért valami bro hiányzik, akivel el lehet lenni hétköznapokon, mint a tanszéki kollégákkal.

Közben befejeződött a blog első szavazása, mindenkinek köszönöm aki szavazott. Kissé limitáltak a jelmezszerzői lehetőségek, de ha lesz valami ESN farsangi móka, a Doppler effektust igyekszem majd megvalósítani. :) ja, és hatalmas gratuláció az Iron Maidennek, akik idén végre kaptak Grammy díjat! És ha valamelyik olvasóm véletlenül épp ott van a Grammy átadon adjon egy 20-ast a Mötley Crüeből kölcsön Nikki Sixxnek, most írta twitterre, hogy otthon felejtette a pénztárcáját. Bár amilyen tisztességtelen az a csapat, szerintem csak tarhál...)

1 megjegyzés: