2011. február 16., szerda

H & H

Husi, és husi. Egyik kedvenc párom két tagja hívja eme néven egymást, hát nem imádnivalók? Komolyan mondom, csak szeretne lehet két olyan embert, akik az étkek legfontosabbjáról becézik egymást. :) De most ne emiatt lett ez a bejegyzés címe, mindössze ebédkor a lengyelek kissé rászívtak arra, hogy nem volt rizs, és a húsos spagetti mellé húsgombócokat vettek a tányérukra... aminek következtében felárat kellett fizetniük. Hiába, egyszer van Ouluban húsvásár.

Ma semmi érdekes nem történt, ez egy rövid bejegyzés lesz. 10-ig aludtam, majd bementem az egyetemre írni a Modern telekommunikáció házit... aminek köze nincs a telekommunikációhoz, kódoláseljárás, full IT cucc az egész. Na nem baj, legalább gyakorlom a programozást. Kész is vagyok, már "csak" jegyzőkönyvet kell írni, az holnapra maradt, aztán elküldöm ímélben az egészet Janinak, a gyakveznek. Utána folytatódhat a procitervezés. Illetve fánki módon a széifmokorét is folytatni kell tanulni, fincsisidik a helyzet. Ez ugye a tárgy, ahol a csákó nem szeret tanítani, hát meglestem miért nem... van 3 darab 7-800 oldalas tankönyv, azokat kell elolvasni. Ehh. Kissé későn kezdtem neki, szóval nem igen sikerült megnézni amit meg kellett volna, de leegalább elkezdtem. Valamint sikerült megvennem is a netről az anyagokat, úgyhogy most már tudok majd készülgetni, elvileg könyvtárba kéne járni, hát van nekem könyvtáron, úgy hívják, hogy villámmegosztás...

Volt 2 óra moderntelekom, kaptunk mintavizsgasorokat, házi megcsinálni csütörtökre. Hát hurrá. Még ezzel a vacak széfimokoréval is kell szenvedni egy sort, lassan el kell kezdeni tanulni a finn vizsgára, ja, és ez a moderntelekom eddig nálam cinkes volt, mert ütközés miatt az 5-ből eddig csak 2 előadáson voltam bent. Na de majd mostantól! Up to date vagyok himymből, küldtem haza egy képeslapot Nagymamámnak, fogok küldeni még egyet holnap Nagypapámnak is. Állítólag ő most nincs túl jól, szegény már 91 éves. Nagyon remélem, hogy nem lesz/nincs semmi baj. Amúgy Mora egy képeslap 65 cent, nem is drága. Mondjuk amilyen hülye vagyok teleírtam a képeslapot, utána esett le,hogy kéne még bélyeget is ragasztani valahová, csak hát hely nemigen maradt. 100% Molnármarci. 

Voltam továbbá a helyi bótban, nagyobb, mint a penimárket Pápán, kb. kicsit kisebb az otthoni Tesconál. A prizma meg ami picit messzebb van jóval nagyobb. De nem ott voltam, a Tokkmanniban voltam, most jöttem rá h. van egy i is a végén. Utálom h. borzasztó csúszós a hó, ráadásul vacak a cipellőm, mindig tojásokon lépkedek, a talp rohadtul csúszós, nagyon ügyelnem kell, hogy ne zakózzak. Vettem olajat, sajtos, vajat, húst, és wc papírt. De nem volt egyszerű, jajj de nem. Mit gondolsz hol van a wc papír a bolondfinnek áruházában? Hát a kajaosztályon! Már az összes tisztasági betétet átnéztem, teljesen lemondtam a dologról mikor csak rákérdeztem a pénztárnál h. télleg nincs wc papír...? Hát csókolom, nem a kekszek mellett kéne tartani. Vagy ez jelez valamit a keksz minőségéről? Na mindegy vettem pár édességet, mostantól amíg engedi a keret veszek mindig valami finomságot, mindig mást, hátha lesz valami helyi sajátosság amibe beleszeretek. :) Mint a karnéliai pite. Hmm majd olyant kéne venni, az igen finom. Szóval vettem helyi pilótakekszet, nem néz ki bizalomgerjesztően, de meglepően finom. Jó, a hazaitól messze van, de pótlónak egész remek. Meg valami fura, baromi jól kinéző csokis snack is kóstolásra vár, illetve tűnődtem h. veszek egy doboz fagyit, de nem. Hideg van hozzá. -32 fok jelenleg. Ilyenkor csak nem akarok fagyizni, még bent sem. Majd ha meleg lesz. -15 fok felett. Na majd akkor. :)

Nagyjából ennyi. Holnap remélhetőleg lesz egy igen mókásnak ígérkező program, nem nem a finnórára gondolok... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése