2011. február 4., péntek

Fél 4 lesz 10 perc múlva...

mostantól mindig. Avagy: messze még a hajnal, 3 óra 20.



A mai nap... hosszú volt. Kínaivitézfáti, petrinet, kockaság, OMG. 10 től irány vissza az ágy, majd déltől procitervezés... kiderült h. nem jó amit csináltam, hogy mi lehet a hiba, azt Jani, az oktató sem tudja. De megbeszéltük h. holnap bemegyek, és kiderít...em. Persze kéne valami házifeladatot is bemutatnom... amire nagyvonalúan azt mondtam, hogy már kész... de ez mégh csak félig igaz. Na, lesz holnap egy kajak reggelem. Már du 2 volt, és még nem ettem semmit... ez így is maradt. 2-4-ig Wireless III. Széfimokore+SzoCsa... Walsh kódolás, signal spreading... csupa fincsiség. Nem bírtam figyelni, nem tudom értem-e, azt hiszem ne, Hamar fonalat vesztettem... Pedig még csak félé eleje van. Május 10-én vizsga, 8 kredit, nem kéne bukni. 4-től ebéd, sonkástészta. Ettem egy csomót, annyira nem is volt rossz. Utána kicsi himym, kicsi tanulás. Edgár hazament. Persze nincs akkora szerencsém, h. végleg, csak hétvégre. Vágod, Riga itt van a szomszédban. Valami HÖK-ös gyűlésük van, hupákolnak. Majd hértfőn visszajön. Kocsival. És hoz mikrót. Na az nem lesz rossz. amúgy, noha mindig szidom, valahol azért bírjuk egymást meg barátok vagyunk. Még... valameddig...

7-re átmentem Mortenékhez... fél8-ra oda is értem. Pimpongoztunk egyet. Morten, én meg még pár srác. No meg Heidi. Qpatábor óta nem pingpongoztam, az meg tán szeptemberben volt. Mivel csak 2 ütőnk van, kissé fura szabályokkal játszottunk, de mókás volt, noha sokszor kikaptam, élveztem. Azért volt egy széria amikor nekem állt a zászló. Kaisa lecseszett, hogy miért nem hívtuk. Mindegy.Azért jól elvoltunk. Mondjuk a többi srác eléggé pró, még hászit is elvernék, mint a rongyot.

9 körül bementünk a városba, jó sokan, mindenféle nemzetek fiaival, lányaival. Egy dél-afrikai srác szülinapozott, ezért elmentünk egy csehóba, ahol valami látványos, tüzes koktéllal megköszöntöttük, meg ittak pár sört drágán. Egy tök átlagos kocsma ez, de a zenegépből csak Maiden szólt mikor beléptünk, de az este során előkerült az Accept, meg a Sabaton is. Kedvelem ezt a helyet. :) Dumálgattunk, iddolgáltunk, fél 11 fele átmentünk a Hevimestába. Oskarst, meg Dimitrist nem engedték be,mert nem volt személyiük,és nem tudták bizonyítani h. elmúltak 18-ak. Egyikük sem néz ki kevesebbnek 25-nél...

Mivel egy euró volt a sör (2.5 decije... meg volt 4 euró) megittam 4-5öt (najó a vége long drink volt.. hallottam is Kaisától, hogy "Gay! gay!" am Edgár nélkül tök jól el lehet vele hülyülni), elvoltunk, dumálgattunk, karaokiztunk. Még én is karaokiztam. Életemben először. Tudod mit énekeltem? Silkével a Korpiklaanitól a Happy Little Boozert. A finnek nem szeretik a Korpiklaanit. Túl lakodalmas. Ezért imádjuk őket mi, magyarok. Még sosem láttam a szövegét korábban a dalnak, vicces volt. De elvoltunk. Legközelebb bevállalom a Poisontól a Look What The Cat Dragged Int... :) Na akkor majd lehet mondani, hogy "Gay! Gay!" :D

Az uccsó busszal szerettünk volna hazajönni, de az nem jött. Taxiztunk. Heidi nagyon-n nagyon aranyos volt. Odakint hóvihar van, felajánlotta h. aludhatok nála, és még a pizzáját is megosztotta velem. Nemet mondtam. Nem akarok 2*3 órát aludni, inkább hazasétáltam a hóviharban. Magyar vagyok, kibírom. De a gesztust nagyon nagyra értékelem. Mások nem hívtak be, nagyon fogom hiányolni a dánokat. Tényleg jó barátok, nagyon jó fejek. Oda is adtam a Metalcampes karszalagom Heidinek, ez a záloga annak h. a nyáron találkozunk Dániában (vagy Mo-n). Majd csak akkor adja vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése