2011. február 17., csütörtök

"Elpusztítalak a lé-zel-rel"

Boschánat, boschánat itt a tegnapi bejegyzés. Váratlan hiba miatt elmaradt, megijedni nem kell, a szokott hajnali időpontban érkezik majd a mai is.

Szóval. Szerettem volna egy videóval indítani, de sajnos nincs fent sehol. Az Austin Power című klasszikus második részében Dr. Genya el akarja pusztítani a világot a "lé-zer-rel". Na most mivel ezt prezentálni nem tudom, ezért légyszíves csak higgyétek el, hogy így van, házi feladat mindenkinek megnézni. És, hogy miként kerül ide a lézer? Tegnap elmentünk lasertagezni. De haladjunk csak szépen sorjában. A reggelt kínaivitézfátival kezdtük, szegénynek egyre kevesebben járnak az óráira, hiába a fél9-es kezdés nem túl előnyös, alig bír az ember nem elaludni. Ma alávaló módon ki is hagytam az előadást, már bánom is, de hát nah. Tegnap mikor beszéltem az egyik ázsiai villanymérnöktanonc kolléganőmmel piszkálódásként megjegyezte h. én micsoda rendes gyerek vagyok, hogy mindig mindenre bejárok... ezután ma muszáj volt rebellisnek lennem. 10-12-ig tanulni szerettem volna SzéFiMoKoRét, de inkább aludtam. Ez az a vicces tárgy, ahol a csákó sosem tart rendes órákat, csak mutogat egy-két diát és azt mondja olvasd el a maradékot a könyvben. Amúgy ez a csákó valami nagy arc lehet, írt 3 darab 6-800 oldalas könyvet, azokat kell olvasni. Minden órára 60-70 oldalt. Tegnap kezdtem el ezt csinálni, de hát csak a kijelölt fejezet felét tudtam elolvasni és azt is inkább csak átnyálaztam rendes tanulás helyett. Amúgy amikor magyaráz, akkor jól tolja a csávó. De érted, most megint csak 1 órát tartott, a 66 diából megmutatott 10-et, majd azt mondta olvassuk el a könyvet. És jövő héten megint nem lesz óra, olvassuk inkább el a könyvben. Mondta, hogy amúgy is -32 fok van odakint, ne mozduljunk ki fölöslegesen, meg hát az ő könyve olyan jó, hogy elég azt elolvasni. hmm. Arra mondjuk figyelni kell, hogy ne áruljam el, hogy nem a könyvtárból vannak meg a könyvei hehe. Utána ebéd, hát ejj. Nem volt semmi ehető, úgyhogy úgy döntöttem a drágább, húsos helyen eszek, de hát csesszék. Burger meg ilyesmi még nem volt, mert az csak 3-tól van, de kaptam főtt krumplival beef steaket. Jól is nézett ki, frankó is volt... az előttem lévő srácé. Az én húsom fele akkora volt, és jóval vastagabb, szóval a közebe nem sült meg, és elég sem volt, így este 6-kor már vacsiznom kellett. Volt még egy finn órám, előtte beszélgettem egy szingapúri csajjal, meg egy pakisztáni sráccal, tök fura h. Pakisztán nem az a trópusi nyomortanya aminek hisszük. Mondta h. tilos náluk az alkohol, de ennek ellenére mindenki iszik, csak hát arany árban van, de mégsem nehéz szállodákból beszerezni. Ugyanilyen a házasság előtti szex, meg a fiúklánytalálkák, az is tilos, de mindenki csinálja, nem veszik annyira szigorúan az emberek a muszlim törvényeket, hisz mindenki hibázhat, senki sem tökéletes. Az mondjuk kemény, hogy nyáron van náluk 54 fok is!

El is érkezett a finn óra, gyors háziírás, már csak 1 óra lesz, és vizsga, el kell kezdenem tanulni bizony. Remélem fel fogok majd tudni készülni, igyekezni fogok. Utána pedig... elmentünk laser tagezni. ESN gaming night volt, elmentünk egy ilyen játszós helyre, ahol toltunk egy 20 perces laser taget (a mi csapatunk nyert naná:)) a maradék időben meg csocsó, billiárd, léghoki, autóverseny, wii, stb. játékok voltak. Móka. Főleg a laser tag, csak egy picit nagyobb királyság, mint amilyennek Barney leírja. :)Labirintusos hely, közben fények, dübörgő metalzene, mozgás, izgalom, kaland, ojjdejóóó! :)

De a többi játék sem volt rossz, jó a szimulátor pici csalódás, minigolfban meg igen béna voltam ezúttal, sőt billiárdban is, de hát nah. Legalább a csocsó ment. Bár ez volt az első finn csocsó amit láttam, és sokkal kevésbé csúsznak a bábuk, mint otthon, nehezebb vele játszani. Itt gondolom az asztali jéghoki a menő.

11 fele értem haza, kis tanulás, alvás. Ma elküldöm a jegyzőkönyvet, már majdnem teljesen kész.

1 megjegyzés: