2011. február 19., szombat

Nekem hurkát adott kezembe az Úr Pesten

True story. Reggel bömentem az ISI-be. Jegyet szerettem volna venni az ESN sea battle nevű rendezvényre. És vettem is! Ez egy remek hnagulatú hajókirándulás, mely során Helsinkiből hajótúrázól egyet az észtekhez, meg a svédekhez. Öjjdejól hangzik! Nos, miután megvettem a 4napos jegyet rá (135 lyuróért) közölték velem, hogy ez nem olyan hajókirándulás, hogy ha jó, ki rándulás..., hanem mindenki folyamatosan be van rúgva mint az állat, és senki nem emlékszik utána semmire. Öjj. Akkor nem is baj, hogy megyek.

Na majd meglássuk. Nem vihetsz kajátpiát a hajóra, ez azért gáz. Nem lesz olcsó hajónenniinni, nem is értem miért mondják, hogy akkor mindenki csatakmocsokrészeglesz. Jó, a finneknek lehet olcsó egy hajón inni (mer egy sört csak 4 lyuró lesz...), de hát akkor az ESN-nek Magyarországra kéne utat szervezni, 30 perc alatt 10 euróból úgy beszédülne a sokspanyol, hogy együtt tüntetnének a baszkok szabadságáért. Szóval majd meglátjuk mi alakul. Csehekkel fogok együtt lakni, Janékkal. Nálunk volt hely, meg őt úgy ahogy ismerem. Más ismerős kb. nem is jön. Csak a mediteránómacsógyerekek. Amúgy az a durva, hogy itt még az esztékászemüveges fullűberigénytelenzsíroshajúborostás olaszfrancia kockagyerek is úgy szedegeti fel a csajokat, mint a cigók a rezet a pályaudvarról... egyszerűen olyan kisugárzással tolják, hogy minden kisleányka bokája megremeg. Szóval kedves kockabarátaim nem attól teszi szét a lábát egy menyecske, hogy mennyire vasalt az inged, meg, hogy mennyi zselé van a fejeden, csak legyél nagyon mácsó, magabiztos, lazaszöveglökősférfiasűbermájer (ha a gimiben állandóan téged akasztott fel a többi gyerek a fogasra akkor ha megszakadsz se leszel ilyen) és kész. This, tessék elkezdeni gyakorolni!

Ezen felül ma egész nap processzortterveztem, kivéve amikor mostam, meg vettem 24 sört 20 euróért. Juhú! Meg is ittam 4-et, este volt valentín napi buli. Amcsi csajok szervezték (kivéve a gothiclady Jillt, haha) meg egy ausztrál... szokásos club 16. Emberek ácsorognak a folyosón meg a szobákban és söröznek. Ez történt. Lehet h. itt a localhírók ezt nagyon tudják csapatni 4 órán át, de én nem. Ismerős sem volt elég, kínos csendekkel, szünetekkel, információmentesen pofázgattam pár arccal, csak lazán, csak lazán. Nászing szpesöl nem történt. Pár perce egy nagy csoport partyarc bement a városba én meg feljöttem, és most blogot írok. Az amcsi csajok kínálgattak minket kajákkal, apám, minden mályvacukorból készült. Mályvacukortorta. És csodálkozol, hogy elhínznk? Holnap megyünk kemibe a kummi familymmel.

Most pedig a valentín nap alkalmából egy dal a szeretről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése