2011. február 18., péntek

Miért kopaszodom?

Na miért? Ne miért? Hát ezért!
http://www.nlcafe.hu/egeszseg/20110217/a_korai_kopaszodas_a_prosztatarak_elojele_lehet/
Nesze neked öregkor. De érted, a startlapon úgy írták ezt, hogy rájöttek miért kopaszodnak a 20-on éves férfiak... megörültem, végre valami megoldás talán... nem. Prosztatarák. 40 éves koromtól minden évben elmegyek megtükröztetni magam, esküszöm minden évben mindent kivizsgáltatok. Utánajártam, hogy mi segíti elő a prosztatarákot, mindössze 3 dolog, zsíros ételek, munkahelyi ártalom (olyan emberek, akik sokat forrasztanak...), meg genetika. Na hát nálam mindhárom bingó. 40 éves koromig kéne feleséget találni, mert utána már nem lesz sok hátra. És akkor a bélrákról még nem is beszéltünk, aki szintén gyakori lelkes vendég a családban, és hát finnesebben is kéne étkeznem, hogy elkerüljük egymást :S. Ma amúgy palacsinta volt az ebéd, valami nagyonfura levessel. Mondjuk itt a palacsinta is fura, tök más, mint otthon.

12-re bementem Cryptográfiára, du. megírtam a házit, és feltöltöttem, elküldtem. Lehet nem jó, azt mondta a gyakvez nem baj. Picit beszélgettem vele, pár hónap múlva Mo-ra jön. Mindig zavarban vagyok ha doktorandusszal kell beszélgetnem. Mégis csak a "főnököm...:S" Ráadásul nem is igen kenemvágom az anyagot, de azért igyekszem. Am. úgy alakult h. mentem órára, de csak ő volt a teremben és mondta, hogy nem itt lesz az óra. Elvezetett az egyetem valami tök ismeretlen zugába, majd ott rájött, hogy jajj hát az csak jövő héten lesz és visszasétáltunk a kiinduló pontra. Hurrá!

Utána meg volt Wireless III előadás, kajak. Szerettem volna ma elmenni uszodába, de nem volt végül időm rá. :S Többet ilyent nem csinálok, mozogni mindig kell, hogy legyen időm irgumburgum! De egyedül annyira kedvem sem volt. :S Elmentem inkább a prizmába vettem karnéliai pitét. Tök finom. De egyszerre kettőnél többet nem szabad enni, annyira nem finom. Meg vettem pár fura finn finomságot/csokit. Volt egy milky way szerű cucc, de nem tejes, hanem kakaós volt, meg van egy keksz, meg ilyenek. Most szépen igyekszem megtalálni minden finomságot. Amúgy a prizma jó hely, több lehetőséged van kaját venni mint itt a Tockmannban. Holnap am koránkelés, mert elkezdik árulni az ESN sea battle nevű rendezvényre a jegyeket 10től. Mindössze 90 jegy van. Odamegyek8-ra 2 óra sorban állás. ez ilyen hajótúra Észtországba, meg Svédországba, nagy buli meg móka az egész. :) Este kimentünk auroralesre, de nem láttunk, pedig mindenki ráizgult, vagy 100an álldogáltak a tavon hiába. Evvan. Elkezdtem tanulni finnt a vizsgára, meg Terasbetoni beámolót írni. Tegnap volt amúgy TTolkki új csapatának a Symfoniának a az új dalának a premierje a rockrádióban. Este8-kor. Basszus pont akkor mentünk át laser tagezni pedig a játszós helyen mindig a rockrádió szól. Na mindegy, álljon azért itt a mű:



De legyen itt még egy kis meglepetés is...:)

Hölgyeim és uraim, monogrammtársam, azaz MM, avagy a magyar Justin Bieber!



JUHÚÚÚÚJDEJÓ!!! :)

Jajj, akit érdekelnek képek a Tersbetoni koncertről:

https://picasaweb.google.com/mmarton88/20100212TerasbetoniTeurorodOulu?authkey=Gv1sRgCKjJ2bbgoM60KA#

2 megjegyzés:

  1. Marci bazzeg, ettem... A bélrák még oké, na de ez a zsüsztinbíber... :\

    VálaszTörlés
  2. Jóvan jóvan többet ilyen nem lesz de hát muszáj volt kiadnom magamból, annyira rémes...

    VálaszTörlés