2011. február 21., hétfő

Ha be van panírozva, és csirke van a logóba rajzolva, nagyot nem tévedhetek vele...

Ha vasárnap, akkor főzés. Elmentem a prizmába, és eltűnődtem, mit ennék. Végül elrejtve találtam rántott csirkemell tallért. A csirkemell nem a kedvencem, de egye fene, egyszer jó lesz. Megsütöttem sültkrumplival, és fincsi volt, elég volt, szájízemnek való volt. Nice! De érdekességképp lehet legközelebb megpróbálkozom a rénszarvassal, vagy a kebabbal. Bár azok picit drágábbak. Am semmi nem történt, tanultam. Finnt. Nem sok eredménnyel. Még kell majd nagyon sokat tanulni, hogy a másfél hét múlva esedékes vizsgára valamennyit tudjak böfögni. Holnap 8-tól suli. Át kellett volna nézni egy kis irodalmat a reggeli laborra. Totál kiment a fejemből. Talán azért menni fog a dolog, lesz 6óránk megcsinálni a feladatot, majd igyekszünk. Más nem történt, tanultam. Szerettem volna lemezkritikát írni, majd holnap. Holnap kaotikus nap lesz. szeretnék elmenni úszni, előtte 4-ig suli, lemezkritikát kell írni, és összepakolni a keddi lappföldi útra. Na az mókás lesz... megint pénzköltés. Nembaj. Nem tudom kikkel megyek, vagy kikkel leszek egy szobában, kíváncsi vagyok mit dob az élet, egész Finnoból fognak jönni arcok.

Tényleg semmi érdekes nem történ. El akartam menni Nallikariba, rénszarvas-szánozni, gyönyörű hely, de itthon tanultam. :S Talán jövő vasárnap. Talán. Ha lesz időm. Mert közeleg a finnvizsga. Fújj. Este amúgy volt egy vérfarkas buli, összegyűltünk és pár órát várfarkasoztunk. Jó játék, remek volt. :) 15-16 an voltunk a 4-en a lengyeleknél, náluk van nagy konyha. Nice. Meg Szpálykon beszéltem a rokonsággal jó hosszan. Jajj, holnap kell küldenem egy képeslapot. el ne felejtsem! Ennyit mára kedves naplóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése