2011. február 10., csütörtök

Csajos party...

...ez volt ma. Mármint furi ez a dolog... Ha odajön két csaj, hogy Marci, gyere el velünk dizsibe, mit mondasz? Egyrészt ofkorsz, hogy igent, hát a villanykaron, vagy a szépszív koliban ilyen nem igen történik, de valójában már a kérdés megszületésének pillanatában, érzed, hogy ez egy veszélyes játék... és az is.

De, hogy is jutottunk ide? Reggel 8tól kínaivitézfátival programozás, uncsi, nemérted, blöá. 10től alvás, de ma nem volt mobilkom, szóval 1-ig alvás. Ebéd, kritikaírás, finnházi, 4-től finnóra. Mondjuk kellett volna mobkomot tanulni, de ez elmaradt, na majd legközelebb, van még egy hét, most már télleg nekifekszek. Bár vizsga csak májusban lesz belőle de hát nem baj. Szóval 4-től finn, dögunalom, lassan haladunk, de nem tudunk semmit, a lengyel lányokkal azért elnevetgéltünk. Na aztán! Kitaláltuk, hogy elmegyünk uszodába. Mármint... egy részeg éjjelen valahogy szóbakerült a szlovén lány és köztem, hogy jár úszni, én meg ennek nagyon megörültem, hisz régóta szeretnék már én is úszni járni, úgyhogy már egy ideje tervezgettük, hogy elmegyünk az egyik usziba, és ez ma összejött. Na ne nézz madárnak, kutyából nem lesz szalonna, az úszás kizárólag azért érdekelt, mert tudom, hogy a csaj egy igen dögös barinője is jár úszni. Amúgy szabadidőmben francnak akarnék elfáradni sportolással...

Szóval elmentem három lánnyal meg két sráccal úszni, s noha a fent említett barinő ma skippelt, jó volt egyet mozogni. Régen úsztam, hiányzott. Szemüvegem nem volt, de 70 hosszt letoltunk, olyan volt, mint gimiben Pápán. Kivéve egy valamit.

Két finn beszéget:
-Te, nem megyünk el csinálni randombármit?
-De csináljunk randombármit! (pl. elmegy úszni/iceholeswimmingel/lemegy kóbászért a bótba/kiviszi a szemetet/szaunázik) És utána menjünk el szaunázni!
-Naná pajti!

Szóval utána szaunáztunk. A finnek minden után szaunáznak. Szerintem még szoli/szauna után is. Bolondok. Úszás után beültünk páran, s noha a 70 fok már elsőre is kissé sok volt nekem, nem voltam papírkutya, beültem izzadni. Aztán 5 perc után bejött pár finn, és lazán 4 kanál vízzel feltornászta a hőmérsékletet 85-90-re... na hát 2 perc után menekültem, csókolom azért mindent velem sem lehet megtenni. De a lényeg.Hazafelé mentünkben a lányok kitalálták, hogy bulizzunk, mondtam oké. 30 perc múlva csöngessenek fel, megyek velük. Így is lett. A többi srác mondjuk hirtelen visszamondta, de én lementem a 2.-ra sörözni picit a 3 csajjal, majd hirtelen bejelentette 2 közülük, hogy most pedig dizsibe megyünk. Nézek bután: én is? -Hát persze, hát naná, hát mindenképp, hát blabla. Szóval elmentünk dizsibe. Útközben belebotlottunk a kummi studentükbe, egy nem túl szép, de kedves csajba, kicsi itatás, beherrel, meg ciderrel, semmi extra.

Egy fura, igen pici, labirintusos klubban volt a buli, valentin nap, mindenki kapott egy szívecskét, meg egy számot... találd meg a párod. Nem volt a nagy a hely, szóval ez könnyen ment. A helyi BTK nyelvi intézete volt szervező, voltak csajcsapatok dögivel. A két lány akivel mentem hamar megtalálta párját, de én is az enyémet, egy barátságosnak tűnő, ám meglehetősen duci, és meglehetősen szemüveges finn lány képében (naná, hogy a bulin jelenlévő két tonnadonnából az egyik az enyém lett) kis bájcsevely, ajándékpezsgő, juhú! Mondjuk nah. Elég szar volt. A többiek álították, hogy igen jó a pezsi, de higgyétek a Törley köröket ver rá.. hiába, a "híres" finn pezsgőkről nem véletlenül nem hallani. Utána meg dizsi, tánci, dévidgetta, meg ilyenek. Pár dolog persze belerondított az estébe.

1. Kicsi tánctér, sok ember.
2. Árak. "Kóstold meg, nagyon finom, spéci finn longdrink (vodkanarancsvótazbakker...) csak 3 euró (900 forint...)!" Hát csókolom. Ihattam volna sört 2.50ért... de előrelátóan nem vittem sok pénzt, el ne igyam. így is 3 lyuró volt a beugró, kétésfél a ruhatár... rablás. Így berúgni sem sikerült, józanul meg egy metalarcnak a diszkó hát... na jó, modern csákó vagyok, a partyslágerek csak elvitték a hátán. De azért, deh...
3. Társaság. A két lány akikkel mentem jó hamar berúgtak (mit ne mondjak, nem kellett hozzá sok... az elmúlt hetek meg az előtte otthon elfogyasztott piák hatására helyi viszonylatban azért nekem acélmájam van...), innentől pedig nem vót vicces a dolog. Állandóan cigizni mentek, a finnek akikkel lógtunk meg követték őket, alig akartak táncolni, nem igazán voltak partyképesek. Spela, meg Isabella meg ugye elvoltak, örültek annak, hogy részegek, elkérték pattanásosszebásztyiánfettel telefonszámláját...izé számát (fáradtvagyokbakter!), meg minden... de az én lábamban benne volt a bugi, csókolom ilyent csak nem csinálnék, hogy barbarasztrélyzánd alatt kimegyek cigizni. Jó lett volna ez a buli ha nem a csajos marhaságokkal kell foglalkozni... a tanszéki kollégákkal egy alapos alapozás után kirúgtuk volna a kóceráj tetejét, az fix 1-es. Hiányoztok srácok!

Amúgy megismerkedtem pár török csajjal, akiket már kinéztem finnen, nem csúnyák (bár nem is szépek) picit dumáltam velük, de jajj, ők meg nagyon furcsák, bármi szól, csapatják a pándzsábi emcít, és nem érzik jól magukat. Merthogy hideg ez a hely, meg kicsi, bezzeg Ankara. Mondjuk vicces volt, elkezdtem magyarázni h. ikcséndzs sztudentként a helyi viken csak kínaiakkal meg arabokkal vagyok körülvéve... aztán rájöttem h. ezt nekik nem mondhatom, úgyhogy gyorsan megtoldottam h. de hát csak srácokkal és ez a degáz nem az h. arabok... pedig ehhez már hozzászoktam.... na mindegy. Ez olyan volt, mint amikor a folyosón mostam fogat kabátban, és jött a néger srác nagy szemekkel, hogy én meg mit bohóckodok, mire megkérdeztem: "Mi van, nem láttál még fehér embert?" Hát ezt nem tőle kellett volna megkérdezni... mindegy. Azért csak elütöttük az időt fél2-ig lásztbászhóm. Isabella ment át a Kaioba, össze akarja szedni a dél afrikai srácot, totál bele van zúgva, de van otthon pasija, szal emózik, annyit mondtam csak neki, hogy tele a tankot bélybi! De hát most nem? Spela meg kifejtette h. neki 30 fölötti pasi kell, hát ezen nem fogok beemózni csak mutassa mán be a fogász barátnőit... lévén h. ő sotés (mármint, hogy helyi sotés) és itt is a sotésokkal kell jóban lenni, ofkorsz. Nem volt ez egy jó buli, kevés tánc, kevés móka, sok szenvedés, meg pöcsvakarás/időhúzás ellenben drága belépő, diszlájk. Legközelebb csak úgy megyek, ha vihetek egy vingment akivel el tudok hülyülni. Vagy ilyenek. Mondjuk persze, szabadidőmben csajoznom kellett volna ezerrel, de hát az azért ne triviális, ha 16 évesnek nézel ki. Még a nagy Kémmíttó sem tudott volna többet kihozni ebből úgy hiszem. Hazafele persze már hívtak h. holnap hevimesztázzunk, majd Kaiozzunk, mer nagy buli lesz, asszem kimarad, elég pénzt költöttem. Kell másra is. Pl Stratolemezre, meg Rush koncertre. Ez aztán az élet mi? :S

6 megjegyzés:

  1. Gyáhh, pedig a 100 fokos orosz szauna az igazi ;) utána meg hidegvíz, az tök jó funky, lehet, hogy nekem kellett volna Finnországa menni :D

    VálaszTörlés
  2. Marci, te egy főbenjáró bűnt követtél el! Jól értem, hogy anyagi okokra hivatkozva nem mész Rushra [(pedig ha dj is lenne a név előtt szó nélkül kipengetnéd ;))egyébként kérj akkredet,örülni fognak, szívesen adnak, az Finnország nem a hazai posvány, csak időben intézkedj, nehogy beteljen a lista...] és egy kedélyes rockkocsma-látogatást is lemondtál egy unalmas, gagyi diszkóparty miatt (amiért ráadásul fizettél), ahol jól sem érezted magad? Vezeklésként csak azt tartanám elfogadhatónak, ha őszinte hangvételű, dicsőítő ismertetőt írnál az összes megjelent Ossian lemezről, külön kiemelve Paksi Endre kiváló, példamutató személyiségét és a magyar metal életre gyakorolt megváltoztathatatlanul pozitív hatását!

    VálaszTörlés
  3. Mentségemre szóljon, hogy most értem haza a helyi Ossian... na jó inkább Manowar ( a basszer/énekes alapvetően el akarja hitetni mindenkivel, hogy ő DeMaio) koncertjéről, dobogott az Acélszív ezerrel. :) Holnap megpróbálom a Rusht elintézni.

    Különben meg az Ossianról mindig pozitívan, őszintén, szívem mélyéből nyilatkozom, nekem az Endre egy szent ember. Nálunk ő már családtag.:)

    VálaszTörlés
  4. A Teräsbetonitól én csak az Orjatart tudtam megjegyezni. Jó a címe...;) Minden finn-nek elmondom, akit megismertem azóta, hogy megtudtam mit jelent!:D Egyébként Lilla nagy fanjuk, irigyel is, mint állat.
    Ő a család fekete báránya?:D

    VálaszTörlés
  5. Minden bizonnyal. :D Amúgy én is csak ennyit bírtam megjegyezni, tegnap este hazafele random időpontokban elkiáltottam magam a buszon, hogy Orjatar! Néztek is a finnek, hogy he? Mondjuk most már van pár egyéb refrén is ami megmaradt a fejemben, a Metalliolut (fémsör) című számról nem is beszélve. :D

    VálaszTörlés