2011. március 21., hétfő

Sportnap

Fél 1-kor arra ébredtem, hogy csöngetnek.

No nem kell megijedni, délután fél1 volt, félig pizsomával, félig álmossággal a szememben kibotorkáltam, Eglé volt, kérdezte, hogy mehetünk-e síelni. Nem kellett válaszolnom. Ellenben megdumáltuk, hogy magamra rittyentem a ruhácskámat, felteszem a kis mékápomat, aztán fél óra múlva indulunk síelni. És indultunk is! Eglével, Spelával hármasban egy egész napos nagy túrát csináltunk. 22-23 kilométer, Aurunmaján megpihentünk, vittünk magunkkal kolbászt, és mivel ott van erre lehetőség, egy szabadtéri 'pecsenyesütőn" megsütöttük. Gyönyörű idő (napos, kb 0 fok), gyönyörű erdő, táj, jó levegő (kivéve a szeméttelep mellett...), testmozgás, nagy, finom ebéd, jó társaság, jujj nagyon jól éreztük magunkat, egy nagy kört mentünk. Kissé el is fáradtam a végére, de megérte, ez egy remek élmény volt megint. Mondjuk Eglé nagyon kifáradt a végére, ő 20 km-nél meg állt, de ez nem baj. KB. minden testrészem kicsikét fájt mire hazaértem, amikor is szólt Carlos, hogy menjek pingpongozni Alpillába Michaellel, meg az orosz lányokkal. Mentem. Pingpongoztunk. Jó volt. Jó volt? Hát nem tudom. Ugye alig bírtam eleinte megmozdulni, és Michael is olyan volt, mint a mosott... ugyanis Björn szülinapjáról jött. Szóval a lányok szégyentelenül vertek minket durván oda-vissza. Ők élvezték, mi meg csak néztünk ki a fejünkből. Aztán 1 óra után kb eljöttem, jöttem haza tanulni.

És tanultam. Na nem sokat, de kicsit. Tudod,csak finoman. Nagy anyag lesz ez a kriptográfia, de nekiugrunk, holnap kántinyú. Más érdekes nem is történt, a nap a mozgás jegyében telt. Am meg van az új Within Tempatation, basszus én eddig nem szerettem a gothic metalt, ezt az énekesnős fajtát meg kifejezetten utáltam, de az első három szám baromi jó. De most még sem ők állnak itt, hanem egy videó, aminek már rég itt lett volna a helye.

Finn könnyűzene? Nightwish, Apocalyptica, HIM, Sonata Arctica. TÚRÓT! Volt egy együttes, akik már jóval korábban megmutatták, hogy mi is a finn virtus, akik felhelyezték Finnországot a térképre, akik előtt senki nem tudta hol van ez az ország, és azóta is tojik rájuk mindenki, hölgyeim és uraim, gyermekkorunk kedvence:

1 megjegyzés:

  1. csak kár hogy Mo-n nem lehet megnézni ezt a zsütűb videót. Na nem mintha nem menne a fejemben a szám mióta megláttam a címét :)

    VálaszTörlés