2011. március 20., vasárnap

7 Me!

Igen, voltunk Bodom koncerten, onnan a cím.

Noh, a mai nap eléggé rossz volt. Kelés után megkérdeztem fácsén az alpillai arcokat, hogy mikor mennek enni a suliba, mondták, hogy nem mennek, Alpillán főznek, ha akarok, csatlakozzak. Csatlakoztam. Csak el kellett mennem tésztáért a bótba, majd siettem hozzájuk. És kizártam magam. A házból. Edgár Kemibe ment,szóval nem tudtam mit tenni, elmentem Alpillába a tésztával, és ott töltöttem a délutánt. A kaja finom volt, a társaság remek, még a városba is besétáltunk, bár én már nem sütiztem velük. Szerettem volna hamar kimenni a Bodom koncertre, hogy meg legyen az első sor... nem jött össze. 6-körül tudtam csak elengedni, kapunyitás előtt 10 perccel érkeztem meg, már 500 emberes sor kígyózott. Összesen amúgy a bulin nem voltunk többen 1500-2000 embernél. Sokat tűnődtem, hogy hogyan menjek a buliba, és végül is úgy döntöttem, hogy buszozok. Van egy 40 alkalmas buszbérletem, eddig 2-szer használtam, májusig kitart.

És itt jön az, ami miatt nagyon mérges, igedes, dühös vagyok. A szemét disznó buszsofőrnő nem 40 alkalmas bérletet adott. Hanem havibérletet. Márciusra. Hát erőszakolná meg 12 leprás néger, de most komolyan. Mert az egy dolog, hogy az elmúlt 2-3 hétben folyamatos bicóztam, a hidegben, a hóban, ha marha dáradt voltam, mindig... de így ha májusban eladom a bicóm nem lesz buszjegyem/bérletem... kell venni megint... ergó átcseszett a buszsofőr nő (aki feltöltötte a kártyámat) 40 euróval. 10000 forinttal megvágott, oké, biztos nem direkt, de hát senki nem örül, ha csak úgy kiemelnek a zsebéből egy tizest. Vinné el a feketehimlő. Meg engem is, hogy csak most vettem észre. :S

Szóval eléggé pipa vagyok. A buli nem volt rossz, nem tudtam felkészülni, mert kizártam magam, nem tudtam harci festést magamra tenni, meg semmit. De az Ensiferum baromi jó volt. Nagyon rövid, de ütős, élő, pörgő produkció, imádtam. A sok hülye 15 éves Bodomista persze meg sem mozdult, ők csak imádottalexi miatt jöttek. Aki egy pöcs, a Bodom egy rutinműsort tolt, tűz, meg élet nélkül. Gáz. Buli előtt vittem magammal két sört, de ezeket nem vihettem be, így elástam a hóba, ez remek taktikának bizonyult. Éjfélre bőven véget ért a móka, a Club 16-ban ma spanyol party volt. A többiek onnan akartak bemenni a városba mókázni, én meg ott akartam csatlakozni. Hiába hívtam őket, csak hümmögtek, hammogtak, fél2-re hazabuszoztam. És kiderült, hogy még tart a spanyol party! Ez most táncolós mulatság volt, én is beszálltam egy hirtelen váltással, elvoltunk, eldumáltunk jó volt. Végül a szobámban kötöttünk ki és picit beszélgettünk az orosz lányokkal, Carlossal, meg Michaellel. Jó buli volt/lehetett. De az igazi a finnish party volt... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése