2011. március 23., szerda

Meglepetés...

A nap 9-10 fele kezdődött, suli, tanulás, procitervezős házi... újabb kudarc. Rossz a vhdl fájlom, nem tudom mi lehet a baj, de sürgősen be kell fejezni, és megcsinálni, mert Kriptográfiát kéne tanulnom. Kissé nagyobb a gáz vele, mint hittem. Holnap be akarom fejezni. Minden nap ezt mondom, de hát nah. 1-én kriptográfia vizsga. Jááááj.

Ebédre egy nagy adag húsos spagetti volt, a francia Romainnal, és egy távol keleti barátjával fogyasztottam el. Mesélt egy érdekeset Romain, itt a francia, meg spanyol lányok szeretnek lopni. És büszkék rá! Pl kocsmát sörből... ha van egy sör az asztalon (a csávó meg a sörtől 1m-re) lazán felkapják a sört és elmennek vele, megisszák. Ejj. Ebéd után elbuszoztam Nallikariba, nem volt egyszerű, átszállások, várások, fél4-re értem oda.

Ma termáloztunk/élményfürdőztünk. Ugyanis végül úgy döntöttem, hogy a szülinapomat nem akarom kocsmázással megünnepelni, legyen valami különleges, valami más, valami szokatlanabb. Meghívtam 16 jó barátomat, ebből végül 4-en jöttek el. A délutáni időpont annyira nem volt megfelelő, de hidd el, szülinapra élményfürdőzni... egyszerűen zseniális! 4 és fél órát voltunk bent, de mivel fél4-re érkeztem 9 eurót kellett fizetnem nem 6-ot. Nem baj. Így is remek volt. Egész nap jakuzzi, szauna, masszázsok, gőzfürdők, csúszda, hullámmedence, nagyon nagyon jól elvoltunk, remek társaság, jókedv. Volt egy hideg vizes medence is, lehetett hősködni kicsit, még a 0 fokos szabadba is kiúsztam a 10 fokos vízben. Remek volt nah, tényleg nagyon kikapcsoló, pihentető, rengeteg menet a csúszdán, hatalmas masszázsok, hajócsaták a nagy vízen maradós rudakon, egymás nyakából csaták, stb. Egyszerűen csak marha jó volt. Hazajövetel után legnagyobb meglepetésemre a facebookos e-mailes köszöntésekre válaszoltam. Nagyjából 60-an gondoltak rám, soha nem gondoltam volna, borzasztó jól esett, mindenkinek válaszoltam külön-külön, nagyon pozitív élmény volt látni a rengeteg jókívánságot, ezúton is köszönöm mindenkinek.

Este bementem az egyetemre, elfogyott teljesen a kp-m kellett kivenni, és az egyetemen van automata... ezért érdemes volt bemenni. Eredetileg úgy terveztem, hogy csak a fürdőzés lesz a szülinap, aki akar jön, aki nem nem, jó ez így. De többen mondták, hogy jobb lenne valami esti program, na legyen, 10-re lenézek a Caioba, ha van valaki akinek van kedve, hát csatlakozzon. Isabella mondta, hogy oké, fel is hívott, 10-kor találkoztunk az épület előtt, jött velünk Karolina is, hárman indultunk el a Caioba. Kissé fura is volt... mármint Isabella meg Karolina... meg én. Így hármasban sosem szoktunk lenni, menni sehová. Mások majd talán később jönnek, de akkor hh. már most jön ez a két lány... nem igen értettem, de hát nem baj, a lényeg, hogy páran velem tartanak, kicsi beszélgetés, egy sör, és kész.

Amint beléptem a Caioba megláttam pár ismerős arcot, és igen... meglepetéssel készültek! :) Mármint valahol eszembe jutott, hogy hátha az lesz... sőt valahol tudtam is, hogy ebből az lesz, de nem akartam elhinni, hát nem vagyok én egy valaki. Mégis ott várt egy gyönyörű torta, illetve Laura, Spela, Dagmar és Eglé, akik az egészet készítették, és szervezték. A hat lány gondosan kitervelte, hogy miként érjen váratlanul a dolog, s noha én csak a csoki tortát szeretem, ez volt életem legfinomabb tortája, ribizlis, vaníliás gyümölcstorta, szenzációs. Nagyon ízlett, és teljesen leesett az állam, meg elképedtem, hogy milyen remek meglepivel készültek az aranyos leányok, nagyon nagyon jól esett. Persze szépen csatlakoztak a többiek is, megjött Carlos, és Michael, Kaisa, Dimitris, a másik Michael a barátnőjével, Edgars, Marnus, Tulip, végül 16-an voltunk! 3 kontinensről, több, mint egy tucat országból. Nem hittem volna, hogy ilyen sokan leszünk végül, s noha mindenki nagyon álmos volt, és a beszélgetés néha kissé akadozott, én nagyon remélem, hogy a többiek is legalább olyan jól érezték magukat, mint én. Ez volt életem legszebb szülinapja. De most komolyan, ahogy vágtam fel a hat lánnyal a meglepetéstortámat, miközben a szórakozóhely hangszórójából egyik kedvenc dalom, az Accepttől a Metal Heart szólt, teljesen meghatódtam, szenzációs. Remek társaság, jó poénok, s noha lassan hazaindultak 1 körül az emberek, fél2, háromnegyed 2-ig 5-en 6-an kitartottunk, még egy csokit is kaptam. A muzsikák is óriásik voltak, Sonata, Nightwish, Dickinson, Maiden, és újfent elmondom, ez nem egy rockkocsma, csak egy átlagos "pub".

Szóval ez a nap csodálatos volt, életem legszebb szülinapja, köszönöm mindenkinek aki gondolt rám, Ti vagytok a legjobbak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése