2011. március 27., vasárnap

Sitsit party

Noha azt mondtam, hogy nem részletezem, mégis álljon itt egy kis beszámoló a péntek estéről.

Péntek este tartották meg a sitsit partyt. ESN szervezés, egy az egyetemtől nem messze lévő házban gyülekeztünk 55-en. Jelmezes buli volt, szerettem volna a Doppler effektus lenni, de se időm se lehetőségem nem volt sajnos. :( Maradtam Magnum. 15 eurót kellett előzetesen befizetni, ami ilyen átalánydíj volt, ezért cserébe ehettél-ihattál... na majd erről később.

Volt egy ülésrend, így új arcokkal ismerkedhettél, és nagyon egyszerű a lényeg. Volt egy daloskönyvünk kb 65-70 nótával, mindig valaki felállt, és bemondta a nevét, minek öltözött be (annak kellett beöltözni, ami szerettél volna kiskorodban felnőttként),és, hogy melyik dalt énekeljük el. Minden dal után inni kellett, először jobbra koccintasz, aztán balra, majd szembe, és iszol. 3 pohár volt, egy két decis a bornak, egy két decis a víznek, meg egy négy centis a vodkának. Ha elfogyott a pia a pohárból, előbb-utóbb hoztak, és újra töltöttek. Így ment négy órán át, közben lehetett enni is, én csirkét rendeltem előzetesen. Mókás volt. Eleinte nem tűnt vészesnek a dolog, az ESN-es lánykák fel-felálltak, kívántak dalt, énekeltünk, ittunk. Mondjuk miután megittam az első vodkát húzóra rájöttem, hogy itt nem azonnal töltődnek újra a poharak, egyszerre semmit nem iszunk meg húzóra. Hacsak...

Szóval fogyogattak az italok, vettem csirkét, botrányos kicsike 1 szem csirkemellecskét lehetett falatozni 2 kis szelete kenyérrel, meg krumplival, salátával. Ha már nem volt limitáció, legalább krumpliból sokat vettem, hisz sok szeszhez sok kaja kell, és a szesz nem volt kevés, vagy 20 dalt elénekeltünk, ami 20 ivás... na de számoljunk egy kicsit:

Elfogyaszthattam legalább 4-5 4 centis vodkát, 2-3 2 decis bort. PErsze mindkettő nagyon kerítésszaggató, nagyon olcsó fajta volt, de hát ejj. És itt jön a csúnya rész. Ugyanis egy idő után berobbant az "Avalanche" effektus, szesz szeszt szül, és nem lehetett megáéllni. Úgyhogy a vodkákat nem úgy ittam már, hogy amikor jól esik, hanem amikor látom, hogy a környéken jár a vodkáslány, gyorsan lehúzni, és kérni még-még. Hasonlóképp, ha megkérdezték, hogy fehér, vagy vörös bort kérsz, nem az a válasz, hogy fehéret. (vagy vöröset), hanem amivel először kínálnak arra rávágod, hogy olyant, és mire 20-30 másodperc múlva megérkezik a másik fajta bor, addigra az első már kiiszod. Na most így sikerült eléggé megszaporítani az elfogyasztott mennyiséget 5-6 pohár borra. De a csúnya dolog nem itt jön, hanem az este végére csak kiürült minden pohár ( no persze a víznek fent tartottba is inkább bort kértem, hát heló), úgyhogy jó magyar szokás szerint elkezdtem tarhálni a körülöttem ülöktől, akik készségesen adtak kb. 2 pohár bort. Sőt. A biztonság kedvéért vittem 3 üveg sört a bulira, amit sikerült elfogyasztani. Sorrend nem számított, ittál amit találtál, és igen, a sitsit party erről szól. Igyál minél többet, meg énekelj. Jó is volt ez így, a fent leírt alkoholmennyiség elfogyasztása után igencsak mosolygtam. Mondjuk arra ügyeltem, egyek is mellé, amikor bejelentették, hogy maradt még egy kis kaja, aki az kapja marja, azonnal felugrottam, és rohantam a kajához. Senki más. Ááá nem volt gáz...:) Viszont kivettem még 2 csirkét, meg agyonpúpoztam krumplival a tálkát, hiába az evés megsokszorozza az iváskorlátot.

Amúgy nem tudom mond-e valakinek bármit az, hogy felező. Ugye tanszékileg ott voltunk, ott volt utoljára ilyen, hogy előre fizetett összegért annyit ettél-ittál amennyit akartál, akkor annyira sikerült elcsúnyulnunk, hogy éjfélre már kivágtak minket a koliból, hiába, ha előre fizetett pénzért korlátlanul csinálhatsz valamit, akkor mi nem ismerünk határt. Ezen az estén sem volt.

De nem lett volna az igazi az egész ha... szóval a fent leírt nedűk elfogyasztása után még egy kis pálinkát is sikerült legurítani. Ugyanis volt 4 magyar a buliban. Józsi, Márti, és Fabio barátnője, akiről nem tudtam, hogy magyar, ezért amikor Józsi beszélt vele, mondtam a srácnak, hogy hajrá, szedje össze... ááá nem volt kellemetlen amikor utána megszólított a lány magyarul... :D Szóval Márti megkínált pálinkával, állítólag semelyik más náció tagjai nem szeretik a pálinkát, hát annyira mondjuk én sem. :D Amúgy kemény, hogy 2 ESNes srácnak is magyar barátnője van... pláne, hogy ESNes srácból amúgy sincs sok. Amúgy Márti apácának öltözött be... és hát mondanom sem kell, ezzel kb az összes srácot a falhoz (vagy inkább máshoz) állította. Akárkivel beszéltem az este során, mindenki azt kérdezte, hogy ismerem-e a magyar lányt, ő itt a legdögösebb, és, hogy jujjderágerjedtek. Hát hiába nah, Peter Steele óta tudjuk, hogy az apácák vonzzák a férfiakat.



A sitsit rész során nekem eléggé tetszett egy kissé beteg (patológus akar lenni, de fél a vértől, ezért pszichológus lesz, hát nah...) finn csajszi, aki velem szemben ült. Elkezdtünk dumálni, vagy 2-2.5 órán át fűztem, csiccsentegetett befelé rendesen, többször kínáltam a saját vodkámból is, szóval alakult a dolog... aztán egyszer fel akart állni, elesett,neki a mögötte ülőnek... aki valami német arc volt, soha nem találkoztak korábban, de a srác gyorsan lesmárolta a csajt, a csaj meg viszonozta a dolgot, így végül sikeresen megpuhítottam egy lányt... valaki másnak. Hát hurrá. Mondjuk nagyot nem vesztettem, a csaj egész éjjel smsezett, lehet van valami fiúka odahaza is.

10től beindult a buli, szaunáztunk egyet Michaellel, sok minden másra meg nem emlékszem, csak, hogy marha jól éreztem magam, ez volt az eddigi legjobb buli. Valami rémlik, hogy mintha egyszer kimentem volna a szabadba (de minek???), Michael megpróbált smárolni Mártival (de csak szájrapuszi lett belőle) én meg pörögtem, mint a vadmalac, táncoltunk ezerrel, csak az rémlik, hogy Justin Bieberre is. Meg mintha lett volna Kesha... de ki tudja. Nem igen rémlik, hogy kikkel voltam, vagy mulattam, Dimitris az egyetlen biztos pont, és úgy rémlik, hogy Giuseppe is ott volt, velük, az orosz lányokkal, meg a spanyol(a legcsinosabb, és a legbarátságosabb csajok, szenzációsak!)/portugál/török lányokkal voltam/voltunk/buliztunk. Ez volt az eddigi legjobb itteni buli, baromi jól éreztem magam.

Hazafele rémlik, hogy elindultam Michellel, meg az orosz lányokkal, de a következő kép már az, hogy az erdő közepén éneklem a Stairway To Heavent Dimitrissel, meg az egyik portugál lánnyal. Zseniális! :D Na, hát ilyen volt a péntek, éljen a sitsit party.

1 megjegyzés:

  1. "...akkor annyira sikerült elcsúnyulnunk, hogy éjfélre már kivágtak minket a koliból"

    Elnézést, de azon az estén valaki önként távozott :p

    VálaszTörlés