2011. március 1., kedd

Kalevala day

Mert, hogy ma az van. Kalevala day. Szóval: Happy Kalevala Day to everyone! Nálunk mikor lesz olyan ünnep, hogy Képes Krónika nap? Vagy, hogy csodaszarvas rege nap? Na mindegy, nem is baj, sajnos nekünk van annyi szomorú napunk, gyásznapunk, hogy meg sem tudunk mindről rendesen emlékezni. Nem így a Finneknél.

Tegnap sütöttem magamnak rénszarvashúst. Piros paprikával, lila hagymával, fokhagymával, kenyérrel, tudod, magyarosan nah. East meet west. De találkoznék én személyesen is valami easttel... Am ma semmi érdekes nem történt, reggel óra volt 8-tól, nagy nehezen kész a feladat harmada, még majd befejezzük. De Edgárral rémálom együtt dolgozni. Fizikus. Annyira máshogy közelíti meg a dolgokat, hogy az hihetetlen, nem nagyon tudunk jól együttműködni. Persze megbízni nem igen bízik bennem, egó az egekben. Mindegy, lehetne rosszabb is.

Du bementem a dílerhez. Vettem három koncertjegyet 84 euróért. Ensiferum/Bodom + Sonata/Tarot + Evergrey. Jó kis bulik lesznek, bár 35 lyuró a Bodomért hááááááát. Sok. Nem kicsit. És inkább az Ensi miatt megyek. Srácok, odahaz azért gazdasgáosabb a koncertre járás. És még az is lehet, hogy elnézek Reckless Lovera, meg Kalmahra, őket is ismerem, de ők kisebb bandák, majd veszek helyszínen jegyet. A buszozás közben a rockrádiót hallgattam, egész jó. Mármint a számok fele alter vacak, de tolnak Def Lepet, Maident, meg ilyesmiket. Csak a telómon kissé rossz a vétel.

A héten el kell intéznem a hazautat, le kell fixálni a Sweden Rockot, a Rusht, a repcsit, a dán utat... valahogy egyikhez sincs energiám elkezdeni. Meg kell emberelnem magam. Addig meg tanulás. Csütörtök finn vizsga. Marha rosszul állok. Otthon is nehezen veszem rá magam a tanulásra, azt hittem ez meg fog itt változni. Meg változott. Még rosszabb. Mindegy, próbálkozni kell. amúgy esküszöm a városban a legszebb naplementét az én szobám ablakából lehet látni. hát ez valami csoda, olyan gyönyörű, hihetetlen. Nem minden ablakból ilyen ám, én jó magosan vagyok. :)

Ma elmentem úszni Spelával. Úsztam 94 hosszt, majd szaunáztam egyet. Először egés hideg volt, és tele volt emberekkel, egy apró kisfiú is bent szaunázott, ezért nem volt nagy a hő. De mikor kiment csak rádobták a vizet a kövekre, és szépen ki is ürült a terem. Az úszás meg... úszás. Vízbe születtem, tökre nem érzem magam fáradtnak 90 hossz után, izomláz sincs, többet kéne, meg még gyakrabban. Ennek ellenére holnap valszeg elmegyek síelni, méghozzá reggel. Mert miért ne? Úszni igazából a másik usziban szeretnék más emberekkel, csak hát valahogy ezt még ki kéne találni. :S

Ma az ebéd megint borzadalmas volt. Zöldség, vagy hal. a kettő számomra ugyanaz. Végül sausage stewt ettem, ami egy vicc, apró virslidarabkák sok zöldség közt. Bláhh.

A nap tragédiája, hogy elhagytam a fülhallgatómat. Basszus! Pedig ez nem is volt olcsó darab, és rohadt jól szólt! És nincs meg. :'( Lehet véletlen Vasatokkában maradt. :S:S:S Szipp. :'( Majd kéne venni. Megint a pénz... úszik ki a kezeim közül. Remélem ki fog tartani. :S

De a fülhallgatóm emlékére egy segélykiáltás:
Anybody seen my baby?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése