2011. március 24., csütörtök

VHDL

Jajj, tegnap nem írtam bejegyzést!

Elnézést, szerettem volna, de kivételesen olyan álmos lettem éjfélre, hogy lefeküdtem, és csak az ágyban jutott eszembe, hogy ajjajj, elmaradt. De megnyugtatok mindenkit, semmi érdekesről nem maradtunk le, ugyanis semmi érdekes nem történik. Mindjárt itt van április 1-e. Ami azt jelenti, hogy itt az első vizsga. Úgyhogy... TANULOK! Most is majd mindjárt folytatom, nagyon nehéz, van 20 darab 40 oldalas diasor, azt kell bevágni, hát köszi. Az 5-nél járok, ma legalább a 7-et be akarom fejezni, holnap meg a 10-et. Nem egyszerű. De azzal vigasztalom magam, hogy Edgár is vizsgázni fog belőle aznap, de ő aznap még Antennkából is vizsgázni fog, és most sem tanul, hanem a családjával Inariban kirándul. Mondjuk neki 5 kreditet kell összehozni összvissz, nekem meg 20-at. Wáhh.

Tegnap végre valahára leadtam Janinak a kész VHDL fájlomat,, meg házimat, ha Edgár megcsinálja a maga részét, meglesz az etöf procikból. Ma lesz az első olyan buli, amit kockaság miatt kihagyok. French Kiss Party a Karleban... és nem tudok menni. :'( Na nem mintha olyan sok csókot kapnék, ez olyan lesz, mint a hug an engineer day. Nade... Tegnap úsztam 100 hosszt. Juhú! Ma is kéne 50et a nagymedencében, de lehet nem megyek. Mert Carlos meghívott vacsira hozzájuk, és inkább odamegyek.. .de úszni kéne na majd ezt még kitalálom. Na jó igazából nem kéne sehová mennem, itthon kéne ülni és tanulni. De úgy hívtak... az orosz lányok... na jó az egyik. Meg amúgy is, az alpillai srácokkal jól el lehet lenni. Holnap meg farsang, igyekszem majd beöltözni Doppler effektusnak, ha nem jön össze, megint Magnum lesz, jólvanna, itt eléggé limitáltak a lehetőségek ruházkodás terén. De igyekszem a legjobbat kihozni magamból. De a lényeg de a lényeg...

Az egyik, hogy tegnap megkaptam a promóját az új Avantasia DVDnek, és ANNNYIRA jó, hogy jájjj! Én is ott voltam a bulin, az első sor közepén! Ezen, ezen:



Persze ez szar tecsőminőség, az igazi sokkkkkaljobb. De élőben meg mégjobb volt, de jajj, nagyon oda vagyok meg vissza, hát annyira zseniális!!! Most nézd meg, ez volt életem egyik leggyönyörűbb másfél órája, ez a koncert.



Most nézd meg! Tökélettes!

Nadenade... ez még mindig semmi! Mert... MEGVAN AZ ÚJ SYMFONIA ALBUM!!!!!! JIhááááááááááááááááááááááááááááááá!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

És egész egyszerűen nincs időm meghallgatni (A DVDből is még csak 10 percet láttam), de gyorsan átfutottam, és jajj nagyon jó. Erősen eltűnődtem, hogy 8.5 vagy 9 pontot fogok rá adni, egyszerűen zseniális, de lehet annyit nem fog kapni, a végére kissé elfárad. De még így is annyira hihetetlenül remek, megkockáztatom, hogy az Infinite óta a legjobb Strato, vagy Rev Ren, vagy Timi Tolkki anyag. Ellenben az új Hammmerfall szám orbitálisan botrányosan felháborítóan béna, szar, vacak, gyenge. Fújj! Azt hiszem, hogy az Infected után hivatalosan is megszűnök Hammerfall rajongónak lenni. Most nézd meg:



A dal ami odabilincselt a heavy metalhoz, amit meghallottam, és az életem 4 perc 30 másodperc alatt teljesen megváltozott. És nézd meg ezt:



Gusztustalan. És a sok majom a lyutubon lájkolja. Tockost nekik!

2 megjegyzés:

  1. A hammerfall régóta leszállóágban van. Én is velük kezdtem, de a negyedik album óta nem izgatnak, sőt, idegesít, hogy az ilyen szarok után nem ment még csődbe a társulat. Bárcsak én is verethetném hétvégén agyatlanul a dizsiben az autotune-r&b-re, mennyivel egyszerűbb lenne a világ..

    VálaszTörlés
  2. nee, az az Avantasia koncert volt az egyik legnagyobb koncertes csalódás, amit valaha átéltem: a fostalicska harmadik albumukat erőltették, Sharon helyett egy bőgő német tehén énekelt, stb... remélem idén legalább azt a szar langyi albumot mellőzik (amit szerintem kifejezetten azért készítettek, hogy ki lehessen tölteni egy koncertnyi időt anélkül, hogy ténylegesen el kelljen hívni a rengeteg "külsős" zenészt), és a 4 másikat (ami mind kurva jó) erőltetik inkább :D

    HammerFart meg élőben legalább jól csapatta metalfest-en, de a CT után nem igazán adtak ki semmi értékelhetőt, az tény :D

    VálaszTörlés