2011. május 6., péntek

Bagtrick

Ha tudod, hogy mit jelent, akkor volt fiatalságod, ha nem, akkor meg örülj neki, hogy nem részesültél benne soha. Mindesetre full véletlenül pár napja megleptem egyel Edgárt, azóta is ezt hallom viszont... :D De hát nem kellene nézelődni ugye!

A mai nap is a tanulás jegyében telt. Koradélután Edgivel bementünk ebédelni, találkoztunk egy mókussal. Én tegnap is találkoztam egyel, mikor jöttem haza a boltból. Lehet ugyanez volt. Kedden meg egy nyuszi szaladt át előttem az úton. Állatok Finnországban? fura mi? Arra kíváncsi lennék a -32-ben hol a fenében voltak, lehet ők is bérelnek szobát a psoastól. Amúgy nekem havi 230 lyuró egy szoba a kláb 16ben, egy finnek ugyanez a szoba 140 lyuró. Ne kérdezd miért. Estefelé elbringáztam Toppilába, ami egy elég király hely, ott elég faja körülmények közt laknak a cserediákok. Megünnepeltük az egyik olasz lány szülinapját. Mondjuk a dombtetőn ahol ünnepeltünk marha hideg volt, de megvendégeltek pár kolbászra (hát finnek vagyunk waze, mit nekünk torta, sütünk kóbászt a 6 fokban, a szabadban)

Pontosan ilyen volt az egész:

Mondjuk a kóbászt az egyik cseh lány kezelte, kissé oda lett kozmálva, de azért jó volt. 2 sör gyorsan lecsúszott, de sietés haza, tanulás, holnap vizsga. Nem igen tudok sok mindent, talán szerencsém lesz, és jót kérdeznek. Másban nem tudok bízni. Amúgy meg tele vagyok kérdéssel. Faja lenne ha hazamentem, nem kéne megcsinálni a Széfimokorét. Ha elvégezném itt a Wireless3at meg a mobiltelekomot talán el tudnám fogadtatni. Talán. Kb. az anyag 2/3-át fedné le. Az elég? Azt elfogadják? ez olyannyira nagy kérdés, hogy ha nem, akkor valszeg fél évvel tovább fog tartani nekem a suli otthon. Ha meg nem, akkor meg ha sikerül a mobiltelkom, minek menjek vizsgázni Wireless3ból? Jókedvből? Inkább mennék a Mökki wíkendre. Holnap4-kor kezdődik, az Isten háta mögött egy koticsban lesz az esn csapat 3 napig a természetben. Tök jó lehet, nagyon mennék. De a Wireless3-at be kéne áldozni érte. Na most mi legyen? Bízzak a szerencsében, hátha elfogadják, és tanulják, vagy hagyjam a faszba az egészet, és érezzem jól magam? 16:00-ig kell eldönteni, végső döntés 15:45 körül várható.

Amúgy a napifánki az volt, hogy hajnali 1:49-kor csöngettek. Edgár rémültem felkiáltott "Úristen, valaki meg akar du*ni minket!" Majd megszakadtam a nevetéstől. Egy koreai srác volt, az egyetem kulcsát kérte el, azonnal be kellett mennie a suliba dolgozni. Szeglény srác, full idegroncs, csak az nyugtatja meg, ha néha cigizik kicsit. amúgy állandóan tanulnia kell, alig alszik. Van itt valami szadista koreai csávó, ő ugráltatja. De odahaza állítása szerint ugyanez a helyzet. Nem irigylem.



Imádom ezt a lemezt. Zseniális. Mindig a lappföldi utat fogja az eszembe juttatni, a hosszú utazást a végtelen havas tájakon, miközben hihetetlen igényesen és gyönyörűen szól a mese a távoli keletről, India, meg Arábia csodáiról. Az a túra, az a társaság, a legszebb élményeim egyikeként marad meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése