2011. április 23., szombat

Burrito

Ma mexikói buli van/volt.

Igazából más érdekes nem is történt. 4-től kezdődött, és itt el is volt cseszve az egész. Nem lehet négytől hajnali 2-ig folyamatosan bulizni, vagy jó bulit csinálni. Az eleje ígéretes volt, gyűltünk az étel szagra, és a mexikói kajákat, tortillát, burritot, nachot majszolgattuk, finom volt. Mondjuk a tököm fából volt, a jalapenot nem igen kóstolgattam.

Persze nem volt több 5 foknál, de mindenki úgy csinált, mintha tavasz lenne, vékony kabát, szoknya, top, ilyenek. Persze fázott mindenki, mint az állat, úgyhogy pár óra után mindenki hazament, eszegetett, aztán úgy volt, hogy 9-től a 3-on nagy party lesz. A nagy party elmaradt. Alig volt pár ismerős/pár barát, uncsi volt, álldogáltunk csak a folyosón, se közös téma, se semmi nem igen volt, ráadásul marha fáradt vagyok, a hátam annyira fáj, hogy biztos vagyok benne ki fog szakadni. Hiába, a sok úszás, meg a sok buli. Napközben adogattak valami űberbrutál mexikói piát, állítólag nagyon veszélyes, de szerintem kb. semmi alkohol nem volt benne, vagy 7 pohárral megittam, de 0 hatás. Helló, ennyi erővel jöhetett volna Tequila. Noha volt táncos rész, az emberek java bement a városba bulizni, páran maradtak, a zene most is szól. De valahogy túl sok az ismeretlen. A személyes cimborák ráuntak a Club 16 partykra, valahogy mindenki elkezdte élni a szokásos életet, egyre kisebb a cserediákhangulat. Ráadásul mindenkihez jön apuanyu, a barátok, a cserediák bulikra meg egyre több vadidegen arc jár, ilyen lokálhíró hvcsk, afrikai bevándorlók, akik jönnek vadászni a csajszikat. Hiányoznak a korai idők Caios estéi. Holnap húsvét, Edgi Boyyal kell majd valamit főznünk és a húsvéti vacsira levinni, kíváncsi vagyok mi sül ki ebből. amúgy ma megnéztem a 2010-es Alice csodaországbant. Nem egy nagy eresztés, de nem is rossz, elmegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése