2011. április 19., kedd

These Days

No, a seabattle miatt az utóbbi napokról nem készült rendes bejegyzés. Igazából az élet kissé lelassult. Kezd elmúlni a cserediákság varázsa, mindenki éli az életét, szürkül bele a hétköznapokba. Ahogy odahaza nem igen beszélget egy mérnök idegen közgazdászokkal, bölcsészekkel, úgy egyre nehezebb közös témát találni a cserediákokkal, barátokkal. Kb. Edgárs maradt meg stabil pontnak, hiába együtt lakunk, együtt tanulunk, sokat röhögünk, sok mindenről van beszélni. De valahogy az épület előtt cigizi osztrákokkal, németekkel egyre nehezebb megütni a közös hangot, hiába kedveljük őket nagyon. Valahogy... nem jön a téma.

Péntek este Sonata Arctica koncert volt, egészen zseniális lett, dvdt vettek fel, hatalmas piró, látványos tűzíjáték, blabla. Szerettem volna első sorba állni, három és fél órával a kapunyitás előtt odamentem. És már 50 ember sorbanállt. Az elsők hálózsákban, lehet ott is aludtak. 98%-ban 18 év alatt nagyon kövér és/vagy csúnya, szemüveges, fogszabályzós csajok. Jááájjj... ültek, és tömték magukba a csokit, meg a chipset, szívták a cigit, és... sminkeltek! Apám! Most nem azért, de mi a fenéért hiszi azt bárki is, hogy ha 200 kilógrammot nyom, úgy állnak a fogai, mint Bon Jovi haja a 80-as években, és olyan illata van, mint egy gyárkéménynek, akkor attól, hogy kifesti a szemét, meg a körmét, szép lesz? Nincs az a szemfesték a világon, amitől 40 kilót tudsz fogyni, pláne úgy, ha a másik kezedben a chipseszacskót fogod. Először marhára röhögtem, mert annyira szánalmasak ezek a finnmániás Sonata rajongó lányok. Érted jöttek Franciaországból, Angliából, Mexikóból, csak azért ide a világ végére, hogy a Sonata DVDs buliján ott legyenek. És miről beszélnek az angol csajok? Két téma: 1. De cuki a Tony Kakko. 2. Melyik bandatag után melyik macskájukat nevezték el. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Tarkólövés! De most a viccet félretéve... rájöttem, hogy ez azon felül, hogy végtelenül szánalmas... inkább szomorú. Nézd meg, láthatóan már kiskoruk óta mindenki bántja őket azért, mert marhára nem szépek, az életükben csak a Sonata Arctica, meg Tony Kakko szépszerelmes sorai jelentik a vígaszt, a kis buták meg el is hiszik, meg farkas, Finnország, telihold, jajjderomantikus! Illegnek, billegnek, mintha a TonyKakko majd pont le nem szarná őket, van neki valami macája, nem fog cserélni. Ezeknek a csajoknak mégis kb. ez az egy menedék az életben, mert amúgy az egész világ csak bántja őket. Sovány vigasz. Amúgy a vicc, hogy volt 1-1 jó csaj is ám köztük, akik így... szóval rájöhettek, hogy a sima fiatalok közt túl sok a rivális, ezért inkább felhúzzák a bőrnacit, meg a fekete kivágott fölsőt... vakok közt a félszemű a király, itt meg minden srác csorgatja a nyálat utánuk. Ők meg élvezik.

A buli amúgy marha jó volt, 2 óra, akusztikus blokk tábortűzzel, holnap, vagy utána megírom a HRMbe. Fotózni nem tudtam. Később jött Silke is, sajnos ő csak az előzenekar, a Tarot buliját nézte meg, ment a gépe haza. Még visszajön Ouluba május végén kirándulni... talán akkor még találkozunk. Elbúcsúztunk, azért hiányozni fog. Már bánom, hogy nem hívtam meg a szülinapomra. Aztán még később jött Edgars is Laurával, meg Terezával, ők is jól érezték magukat, Edgars még egy pólót is vett, pedig nem is ismerte korábban a bandát, csak eljött, mert, hogy én is megyek. Kaisa is elvileg ott volt, de nem láttuk. Szülinapom óta nem is találkoztunk vele. Kár. Ellenben a buli roppant termékeny volt, szereztem egy dobverőt (körülöttem csak 16 éves csajok álltak, na kinek volt a leghosszabb keze...), setlistet, meg gitárpengetőt is! Mesterhármas! :) Ha otthon lettem volna a kövér lúd miatt ezek után megvártam volna a bandát, de itt nem, jó is ez így. Erről a bandavárásról le kell majd szoknom. Mire visszaértünk hajnali2-re a Club 16-ba az már csendes volt, véget ért a nagy buli.

Amúgy előtte vizsgáztam is Kínaivitézfátiból. Talán nem lett olyan rossz. Reménykedjünk...

Szombaton gyógyulgattam, forma 1-et néztem, meg sorozatokat. Kicsit meg voltam fázva, csak este mentem Dagmarékkal karaokizni a Gloria nevű kocsmába. A csajok másfél órát vártak arra, hogy énekeljenek valamit de végül nem kerültek sorra, hazabuszoztak, mi meg páran bringáztunk. Azért jó volt, elsöröztünk, kicsit dumáltunk, megnéztük a Barca Reált. Jó unalmas volt.

Vasárnap csináltam egy nagy bringatúrát. Vészesen itt a tavasz. fél11-kor még dereng az ég alja, s noha +2-3 fok van, és még egy kis havat is lehet találni, a bringaút már jó, és az új bringám jobb is mint az előző. Könnyebb tekerni, élvezetesebb. Bár a seggemet nagyon nyomja. Tettem egy tavaszi túrát a város olyan részein amerre nem jártam annyit még, meg holnap elmegyek egy múzeumba. Jártam valami fura művházban is, de minden finnül volt, és a biztonsági őr nagyon nézelődött, hogy mit akarok...

Vas este Dimitrissel megnéztük az Avantasia koncert DVDt. Elég állat, csak a Masters képminőség gyatra, de nem kicsit. Kár. Ellenben aki megmondja, hogy melyik szám(ok)ban mutat a kamera felismerhetően, annak viszek csokit! Megsúgom, a Wacken részek alatt kell figyelni. ;)

Ma kicsit tanultam Marcoval mobiltelekommot... de kb. semmire nem jutottunk, eléggé szopás az anyag, sokat kell olvasni még, de van 3 hét a vizsgáig. Talán valamit majd összehozunk. Anyagtud 2 mármint a vizsga számonkérése lévén. Van 3 800 oldalas könyv, olvasd el, majd lesz 5 elméleti kérdés random belőle, válaszolj. Hát tessék elmenni a búsba...

Du Megnéztem a Get Him To The Greeket. Este meg úsztam. Régen úsztam már, holnap is megyek. Jól esett, a szauna utána állat volt... de kicsit keveset úsztam mert... mert neten intézni kellett egy nagyon kedves ügy: Kaptam akkredet Sweden Rockra. Remélem Klári is kap, mert egyedül nem akarok menni, kicsit félek. De ha nem kap, akkor is menni kell, nincs mese, ez hatalmas lehetőség. Mondjuk azon felül, hogy a fesztivál belépője marha drága (lenne) fizetős a kemping (ez viszont tényleg az...:S)Viszont a program űber fasza, 4 nap koncertek, kb. semmi üresjárat. Nah, remélem összejön, nagyon izgatott vagyok.

Addig meg itt a tavasz, meg a jó idő! (2 fok van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése