2011. április 26., kedd

What's The Story...

...Monring Glory

Húsvét hétfő van, nem kaptam piros tojást, a nyuszitól heavy metal csokitojást kapta. Ez itt elég népszerű, olyan, mint a kinder tojás, csak kevésbé finom, és van mondjuk benne egy Iron Maiden kulcstrató. Veszik az emberek, mint a cukrot. Kb délben keltem, el is mentünk piknikezni egyet Nallikariba Eglével, Karolinával, Spelával, Edgárral, Carlossal. Jó volt, kis kirándulás, persze a vicc az, hogy a tengerpart homokos, de a tenger még be van fagyva, ráadásul nem is kicsit. Ilyen bícsparton se voltam még. A strandidő az itt kb. július, de azért fel van szerelve a tengerpart, mintha a bélyvaccs lenne, kilátó, vízirendőrhely, stb.

3-kor eljöttem, és a napom hátralevő része nem pont úgy sikerült ahogy terveztem. Elmentem Tomiékkal pikiónikezni. Egy Oulutól 30 km-re lévő gyönyörű táborhelyre vittek, tábortüzezés, kolbász, szalonnasütés. Gyönyörű, tényleg. Igazi túristaparadicsom, egy goyrsfolyású, köves/sziklás patakban vannak szigetek amikre kimehetsz piknikezni. Tele volt emberekkel, vadregényes, hangulatos, karban van tarva, majd feltöltök pár képet. Szenzációs volt. Ráadásul ma már lehettünk pulcsiban/pólóban, 15-20 fok volt. A gyerek eleven voltunk, mi elbeszélgettünk, tényleg jól éreztem magam. Persze ilyen gyönyörű vadregényes erdős, patakos tájékon ez nem csoda.

Hat-fél7 körül értem haza. A nap hátralevő részében szenvedtem magamban, meg tanulni próbáltam. Marhára nem megy a tanulás, ezt a hülye angol nyelvű könyvet iszonyat nehéz olvasni. Ez apám nem oktatás, hogy tessék itt van 3 800 oldalas könyv, olvasd el, a lényegét jegyezd meg, aztán visszakérem vizsgán. Ráadásul már csak másfél hetem van. BME-s jegyzeteket kerestem a neten, onnan tanulok. Ejjejj.

Na egy kis zene. Marhára nem szeretem a Foo Fighterst. Ez az egyetlen daluk ami tetszik. DE! Az új lemezük most jött ki, őrületes a sikerük nyugaton, meg mindenhol, vezetik a listákat, az emberek meg vannak őrülve. Nem mondom, hogy a finnek zenei ízlése tökéletes, de ha megnézem... zenéket szeretnek. Mármint popot, rockot, metalt, hip-hopot. Nincs experimentálisalterjezzhiphopska, meg semmi ilyen marhaság. J.Lo, Foo Fighters, Stratovarius, Danko Jones, Volbeat, Perti Nygard, Lady Gaga, ez megy. Nem kell mindegyikért odalenni, de legalább karakteres, standard dalaik vannak, besorolod,hallgatod, kész. Ezzel szemben odahaza mi az ultimate menő az egyetemisták körében? Maszkura, Zagar, Irie Maffia, Kesh, 30Y, Kiscsillag, meg a többiek. Mi ez? Ez zene? Ez valami stílus? Lady Gaga az zene apám, pop, és kész. Nem szól többről, nem akar többet, teljesen jó. Pop, bulimuzsika. Odahaza meg ezek az álművész álzenészek hülyítik az egyetemistákat, hát ez a világ szégyene. Szól valamiről? Nem. Van valami érzelmi töltet benne? Nincs. Csak giccses maszturbálás az egész, hangszerekkel. Hát inkább 10 Petri Nygard meg Bomfunk MC vigyen a sírba. Komolyan mondom, egyszer porráégetem az emerkettőpetőfirádiót. Apu meg anyu pénzéből sztárolják ezeket a hulladék senkiket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése