2011. április 29., péntek

Vappu

Csak akkor bulizom ha úgy van...

és általában úgy van. Itt van a ma is. Nem akartam. Jajj, de nem, hát nem nem. Nem vagyok én olyan. Tanulok inkább. Jobb, hasznosabb. Fújj, emberek alkoholt isznak, butaságokat beszélnek, nevetnek, meg obszcén módon egymáshoz dörgölőznek tánc címen, fújj! Micsoda erkölcsi fertő, én aztán inkább tanulok itthon a fenekemen. Szeretnék nagyon okos lenni, hogy egy értelmes, intelligens mérnök legyen belőlem, aki 24 éves korára büszkén ingben, majd elmehet egy céghez dolgozni, meg forrasztani, dolgozhat sok hasznos dolgot, élhet valami kicsi lakásban a szüleivel, vagy egyedül, és 28 éves korára egy boldog senki lehet.

Banyek, hihetetlen, hogy kb eszerint éltem gimiben, meg komolyan is gondoltam ezt a szórakozni nem jó, alkohol nélkül is remekül érzem magam dolgot tinikoromban. Gusztustalan. Elhittem kajakra a fullkancsó paksiendre idétlen szövegeit arról, hogy micsoda felsőbbrendű intelligens, meg jó ember a rokker, meg a régi barátnőm is csak támogatott ebben a jógyerek dologban. Hát elég szánalmas csicsákó voltam az fix. Mondjuk sokak szerint még most is az vagyok hehe.

Szóval tanulni akartam, de kaja után láttam, hogy minden haverom buszra vár, partibuszra, buli van, mennek be a városba, ma egész nap nyitva a hevimesta, minden egyetemista ott iszik, meg bulizik. Jajj, én nem megyek, tanulni kell, nincs pénzem, blabla. De majdnem meggyőztek. Hazajöttem, csüccs a seggre, csönget Dagmar, megy a hevimestába bringával, menjek vele. Mentem. Banyek, mindenki hív, otthon is lehet tanulni, de már csak egy hónap van itt, szeretném magam jól érezni a barátokkal. Szóval délután hevimestzáztunk. Sokat nem ittam, de jól eldumáltunk a Batgirlnek öltözött Laurával, Isa, Dagmar, Karolina, meg a többiek, pár sör 2.5 lyuróért, jó hangulat, és fasza zenék. Érted, vagy 1000 egyetemista bulizott ott, miközben üvöltött a Kreator, a Manowar, a Maiden, az Accept, a Priest, az Amorphis, meg szólt a karaokiben a Sonata Arctica, meg az Ensiferum. Na ilyen egy egyetemi buli waze! Kaukázus, Kolorsztár, ZéPé? Menj a fenébe! Utána elmentem úszni, frankó volt, 11 után értem haza. Gyors vacsi, majd indulás egy ingyenes rave partyba. Sajna nem jutottam be, a finnek kicsit szarok a szervezésben, tömegnyomi volt bent, vagy fél órát vártam a tömegben az első sorban (tolakodni csak megtanultam az évek alatt), vagy 50-60 ember jött ki a helyről, senki nem mehetett be. A haverjaim is leléptek, nem volt nagy eresztés. De azért a Vappu így is hatalmas király, a cserediákok hatalmas királyok, imádom őket, még a szlovák arcok is megkínáltak vodkával, imádok mindent, mindenkit, nem akarok hazamenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése