2011. április 28., csütörtök

100

Ez a 100. bejegyzés! :) Legalább is ha nem számoltam el. Ami lehet, de nem érdekel, akkor is ezzel ünneplünk. :)

Sok érdekes nem történt, tanulás van. A jó hír, hogy megjavították a liftet, a rossz, hogy van benne egy ordenáré méretű hányás, szóval nem szívesen használom, talán majd valaki egyszer feltakkereli. Ma próbáltunk a bandával, továbbra is terv, hogy hétfőn koncertezzünk, de ehhez kéne legalább egyszer dobbal is próbálni, meg majd megPRolni az eseményt. Foglaltam hotelt a sweden rock utáni napra, de repjegyet még nem hazafelé. Mert tudom, hogy 13-án kéne hazamenni... de gecire nem akarok hazamenni. Több dolog kavarog a fejemben. Az egyik, hogy el kéne ugrani Litvániába még Laurához, meg Egléhez, onnan Lengyelországba, és úgy hazacsurogni. De ez elég nagy kavarás és eléggé szorít az idő, nem tudom még ebből mi lesz... lehet holnap utána kérdezek a csajoknál.

A másik ötletem, hogy lehet itt kint kéne megcsinálni az mscmet. Mert tökre nem akarok hazamenni. De ez megint egy lutri, kéne hozzá valami pénzes állami támogatás, majd utánanézek van-e ilyen. Illetve akkreditáltatni kéne egy rahedli otthoni tárgyat, jajj nem egyszerű, nem egyszerű. Alapból külföldön kellett volna elkezdeni az msct, kár, hogy erre nem gondoltam hamarabb. Ebből valszeg nem lesz semmi, de majd még kitalálom. Ma amúgy kb. semmit nem csináltam, tanultam. 6-án és 10-én vizsga. Nagyon nem kéne megbukni, illetve el kéne otthon fogadtatni ezt a két tárgyat, hátha kiválthatnám vele a széfimokorét. 10-e után meg lesz még 20 napom kirándulni, bulizni, élni, szórakozni. Mondjuk házikat kell majd írni, de hát csesszék meg. Szóval közeledik a hazaút, és ez nem igazán jó hír. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése