2011. április 6., szerda

Egy rövidet...

...írok ma.

mERT KÜLÖNÖSEBBEN IZGALMAS DOLGOK NEM TÖRTÉNTEK, TANULÁS VAN A VIZSGÁRA, NEM MEGY, NEM MARAD MEG A FEJEMBEN, PISZOK NEHÉZ ANGOLUL TANULNI. úGY ANGOLUL TANULNI, HOGY MEGJEGYEZD, MEG VISSZAMONDD, MEG ILYENEK. jAJJ, PROBLÉMÁK VANNAK. dE MA KIDERÜLT H. LESZ EGY MÁSODIK VIZSGALEHETŐÚSÉG, HA ESETLEG MEGBUKÓDNÉK, ERŐTELJESEN FENNÁLL A VESZÉLY. mÁS NEM IS TÖRTÉNT, EGÉSZ NAP TANULTAM, EGYSZER ELMENTEM EBÉDELNI, EGYSZER MEG ÚSZNI, KICSIT OTT BESZÉLGETTEM A SZLOVÁK CSEREDIÁKLÁNNYAL. Nah, végre észrevettem, hogy benyomtam a caps lockot. Nem írom újra, fél 2 van, agyfaszt kapok, elegem van, megyek aludni. Ebéd közben Carlosékkal marháskodtunk, de már nem rémlik miről. De megmutattam nekik a frálydélyt. Juhú. Még mindig nem írtam koncertszervezőknek, majd vizsga után, vagy nemtom, jájj olyan, mintha csajnak akarnék írni. Lehet, h. csajok.

Nyugodjon békében a Manowar, kedvenc bandám legendás dobosa. Ma a rockrádióban egy 3 számos megemlékezést tartottak neki,valamint egy kis finn nyelvű valamit. Rájöttem, hogy a Heart Of Steel még mindig tökéletesen rólam szól, arról ahogy állok a világhoz, az élethez, arról amit gondolok, ami a szívemben van. Mondjuk nem találtam meg feliratosan most sajnos, de így is jó ez:



Hihetetlen, hogy mennyire őszintén, és jól fogalmaz, minden betűvel 100%-osan azonosulni tudok. Nagyon sajnálom, hogy Scottal soha nem találkoztam élőben, és azt is, hogy koncerten sem láttam. A metal négy királya közül az egyik már eltávozott. :(

"In our eyes your're immortal -In our hearts you'll live forever. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése