2011. április 1., péntek

Falling Into...

...Fantasy.
Tegnap nem volt bejegyzés, tudom, hajnali 4-fél5 fele feküdtem le aludni, utána jutott csak eszembe.

Semmi különös nincs, beköszöntött az április. Havazással. De most 4 fok van, hosszú idő után úgy tűnik, hogy este is plusz lesz, hétvégén meg jön az eső, meg a 7-8 fok, úgy tűnik a tél lassan végérvényesen elköszön tőlünk. De ma még egy kicsit kimegyek síelni. Jó lett volna még egy nagy túra a város körül, egy egész napos, de erre csak két hét múlva lesz időm. Akkor meg már nem igen lesz hó.

Nem történik semmi. Tanulok. Jajj, nehezen megy. Tudod, kicsit talán már öreg vagyok a tanuláshoz, kicsit ráuntam. Állandóan elkalandozik a figyelmem, elfantáziálok, eltűnődök. Nehezen koncentrálok, pláne, hogy nem egyszerű dolgokat tanulok, ráadásul angolul. Csütörtökön vizsga, hát hajrá. Edgárs meg is jegyezte, hogy eléggé elkockultam mostanában, hát nem hazudott. Amúgy Edgárssal remekül összebarátkoztunk. Amilyen fura volt vele laknom az elején, és fenntartásokkal kezeltem, annyira jó barátom most már. Jókat lehet vele dumálni, hülyülni, igazából szerencse talán, hogy összekerültünk. Jóbarát. Tegnap azt hajtogatta állandóan, hogy nagyon kéne nekem egy barátnő, hát ezzel sok újat nem mondott, azt állítja, határozott lépéseket tesz majd a dolog érdekében. Hehh.

Tegnap elnéztem uszodába, kicsit megszakítottam a tanulást. Jól esett, bár valami irgalmatlanul keveset úsztam, mindössze 34 hosszt az 50 méteres medencében. Elbeszélgettem az időt. Este pedig megírtam az Első Hallásrát, az ehavit. Illetve elkezdtem intézni a hazautamat... hát nem lesz ez egy szimpla menet. Ha Mortennek jó a kinézett gép, akkor 30-án fogom itt hagyni Oulut, és egy napot Rigában is eltöltök. Sweden Rocksot meg majd meglátjuk, még mindig lóg a levegőben. Ha lesz, valószínű fizetős lesz, több mint 70 ropi a beugró a négy napos fesztiválra, ezek a svédek bolondok.

Amúgy tegnap mikor jöttem haza usziból az ördög megint megkísértett... ugye még mindig nincs új bicóm. És a város tele van bringával. Mindenhol tömegével, és van pár lezáratlan is. Olyan könnyű lenne egyet elemelni. Elvinni. Ahogy tették az én lezártammal is. De nem fogok lopni. Nem lenne tiszta a lelkiismeretem, és ez fontosabb. Különben is, a politikusok is valahol így kezdik. Eredetileg úgy gondoltam, hogy péntek lévén Rebecca Black Fridayét teszem majd fel, de valahogy most nincs kedvem hozzá. Kissé melankolikus, kissé fáradt hangulatomhoz ez jobban passzol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése